طراحی سایت نت افزار

hosting image
هدر و فوتر مناسب برای هر وب سایت چیست؟

هدر و فوتر مناسب برای هر وب سایت چیست؟

هدر و فوتر مناسب برای هر وب سایت چیست؟

هدر و فوتر هر صفحه وب سایت شما، می تواند اطلاعات  مهم مورد نیاز کسب و کار شما را پوشش دهنند که اگر به خوبی سئو و بهینه سازی شوند به شما کمک می کنند تا قسمت جستجوی خود را در صفحات نتایج جستجو برجسته کنید.

 

اطلاعات مهم کسب و کار شما می تواند به سادگی و با بهینه سازی مناسب به عنوان قسمتی غنی در پاورقی وب سایت گنجاده شود. البته اگر وب سایت شما برای موتورهای جستجو تازه باشد این قسمت غنی و طرح های نشانه گذاری شده می تواند تهدید آمیز باشد. پاورقی وب سایت بهینه سازی شده می تواند با تبعیت از قوانین کسب و کار در شناسایی سایت شما به موتورهای جستجو بسیار موثر باشد. همچنین به قابلیت استفاده و توسعه تغییرات کمک می کند.

نیازی نیست اطلاعات کسب و کار خود را در تمام صفحات برجسته کنید. کافی است آنها در صفحه اصلی وب سایت شما در دسترس باشند. در حقیقت هر آنچه را که به عنوان سیگنالی برای دیده شدن توسط کاربر و یا برای الگوریتم های گوگل که صفحات وب را بر اساس کیفیت، تخصص و اعتماد، ارزیابی می کنند ارسال کنید، حرکتی معقول در یک تجارت قانونی است

هدر و فوتر مناسب برای هر وب سایت چیست؟هدر و فوتر مناسب برای هر وب سایت چیست؟

نکته

  • *  اگر تجارت شما عضوی از انجمن بازرگانی یا حرفه ای باشد جزئیات عضویت شما از جمله هر شماره ثبتی که داشته باشد باید ارائه شود. همچنین باید مقررات فروش از راه دور را که شامل اطلاعات لازم برای تجارت های آنلاین است، در نظر بگیرید.

اگرچه همه ما اطلاعات بیشتری را در ایمیل و زیر نویس وب سایت هایمان نمایش می دهیم اما فکر می کنم جمع آوری این اطلاعات در یک صفحه و توضیح اینکه چرا کاربران آنجا هستند مفید و  مناسب باشد.

هدر و فوتر مناسب برای هر وب سایت چیست؟

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *