طراحی سایت نت افزار

hosting image
سئو سایت و بهینه سازی وب سایت

سئو سایت و بهینه سازی وب سایت

سئو سایت و بهینه سازی وب سایت

 

 

سئو سایت امروز به مسئله مهمی برای داشتن یک کسب کار اینترنتی موفق تبدیل شده است , افراد بسیار زیادی همه روزه به این مطلب پر اهمیت پی می برند که تنها داشتن یک سایت هر چند حرفه ای نمی تواند آن طور که باید در جذب مخاطب هدف به آنها کمک کند.
در این قسمت شرحی در این باره ارائه می دهیم که سئو سایت یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو چگونه به یک کسب و کار کمک می کند و چه تاثیری در جذب کاربر هدف برای سایت شما دارد.

سئو سایت و بهینه سازی وب سایت" src="https://netafzar-pc.ir/wp-content/uploads/2019/01/D8B3D8A6D988-D8B3D8A7DB8CD8AA-D988-D8A8D987DB8CD986D987-D8B3D8A7D8B2DB8C-D988D8A8-D8B3D8A7DB8CD8AA-1.jpg" alt="سئو سایت و بهینه سازی وب سایت" />
فرض کنید شما سایت فروش محصولات ورزشی دارید در این سایت شما دارای چندین کالای اساسی هستید که عمده تجارت شما را تشکیل می دهند و شما در این زمینه می توانید عرضه کننده خوبی باشید.
حال چند سوال مطرح می شود, یک سایت به خودی خود چطور می تواند برای شما درخواست کننده یا همان کاربر جذب کند.
شما چند راه پیش رو دارید اینکه سایت خود را در شبکه های اجتماعی و یا سایت های دیگر تبلیغ کنید , تبلیغات یک روش خوب در بازاریابی محسوب می شود اما چند سوال مطرح می شود…

سئو سایت

سئو سایت و بهینه سازی وب سایت

آیا این تبلیغات بازده کافی برای کسب و کار شما را دارد ؟ چه مقدار باید هزینه کنید تا با توجه به قانون تجارت به سود مورد نظر در این راه برسید؟ آیا همه مشتریان و کاربرانی که سایت شما را می بینند به خدمات و یا کالاهای شما احتیاج دارند؟ چند درصد از کاربران بعد از دیدن تبلیغات شما وارد سایتتان می شوند؟ آیا با یک بار یا جندبار تبلیع در قسمت های مختلف شما دیگر احتیاج به تبلیغ ندارید؟
تبلیغات بسیار خوب است اما باید بدانیم که همیشگی نیستند یعنی شما باید همواره برای این مسئله هزینه کنید
تبلیغات خوب است ولی هزاران نفر از کنار تبلیغات شما به سادگی می گذرند و حتی شاید بر روی آن کلیک هم نکنند.
فرض کنید شما یک تبلیغ بیلبوردی در بهترین و پر تردد ترین مکان کرده باشید چه میزان افراد هستند که کالا یا خدمات شما آن ها را جذب می کند.

 

بهینه سازی وب سایت

سئو سایت و بهینه سازی وب سایت

سئو سایت و بهینه سازی وب سایت چه مزیتی دارد

مهمترین مزیت سئو سایت این است که کاربران و یا مشتریانی به سمت شما می آیند که در جستجوی کالا و خدمات شما هستند , مثلا وقتی کسی به دنبال تی شرت اسپرت مردانه می گردد وشما این محصول را دارید و این عبارت برای وب سایت شما بهینه سازی شده است, بعد از جستجو در گوگل سایت شما را که در این زمینه فروش فعال دارد را در بالاترین قسمت پیدا می کند و وارد سایت شما می شود.
این امر می تواند به جذب مشتریان بالقوه برای سایت شما کمک کند.روزانه هزاران نفر در گوگل و موتورهای جستجو به دنبال محصولاتی و خدماتی هستند که شما آن ها را ارائه می دهید.
بهترین روش را برای بازاریابی مدرن انتخاب کنید , مشتری را به سمت خود بکشانید دیگر زمان جستجو کردن به دنبال مشتری تمام شده است.

SEO

تعرفه و هزینه های سئو

از آنجا که سئو سایت برای سایت ها , کلمات کلیدی و همین طور درخواست های مختلف متفاوت است, هزینه های آن نیز پس از دریافت و آنالیز اطلاعات شما به اطلاعتان خواهد رسید فقط کافیست فرم مشاوره رایگان را پر نمایید. و یا با شماره ۰۹۳۸۱۳۲۸۶۰۰ تماس حاصل نمایید

سئو سایت و بهینه سازی وب سایت

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *