طراحی سایت نت افزار

hosting image
۵ راه برای افزایش سرعت وب سایت ها و اپلیکیشن‌‌ها

۵ راه برای افزایش سرعت وب سایت ها و اپلیکیشن‌‌ها

۵ راه برای افزایش سرعت وب سایت ها و اپلیکیشن‌‌ها

 

 

 

مؤسسات و صاحبان وب سایت ها ممکن است آهسته با تغییرات تکنولوژی سازگار شوند، زیرا اغلب آخرین گله ها به سرعت ظهور می یابند زیرا می توانند سازگار باشند. ما تمایل به تکیه بر تلاش های بیشتری برای آزمایش، که همیشه سریع ترین نیستند و بنابراین همیشه بهترین تجربه کاربر را ارائه نمی دهند. بنابراین اگر با فرایندهای طراحی وب خود به پایان برسید، در اینجا برخی از ابزار و تکنیک های طراحی وب به شما کمک می کند تا سایت ها و برنامه های خود را سریعتر و UX بهبود بخشید.

 

۱- از چارچوب جاوا اسکریپت استفاده کنید:

استفاده از یک چارچوب جاوا اسکریپت یکی از راه های افزایش سرعت برنامه های وب شماست. این رویکرد در طی چند سال اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده است و پشتیبانی بیشتر صنعت برای اکثر بسته ها وجود دارد. با استفاده از یک چارچوب جاوا اسکریپت اغلب شما را قادر می سازد سایت را به عنوان یک صفحه (SPA) ایجاد کنید، که تنها حداقل محتوای مورد نیاز مرورگر را بارگذاری می کند.
این سرعت را بهبود می بخشد، (مگر اینکه شما مایل به اضافه کردن بسیاری از سفارشی سازی و کار سرور) نیز باشید که برای جستجوگرها نیست. بنابراین آن را به برنامه های وب به جای وب سایت ها نگه دارید.

۵ راه برای افزایش سرعت وب سایت ها و اپلیکیشن‌‌ها

 

۲-استفاده از برنامه های وب پیشرفته:

برنامه های وب پیشرفته (PWAs) وب سایت ها و یا برنامه های وب را تطبیق می دهند تا وقتی آنها به صفحه اصلی تلفن همراه اضافه می شوند، آفلاین باشند. آنها معمولا از ویژگی های مرورگر وب برای ذخیره اطلاعات آفلاین استفاده می کنند – و برای اتصال به اینترنت پراکنده مناسب است. اگر می خواهید کاربران اغلب به برنامه شما بازگردند، PWA را در نظر بگیرید. شما می توانید از کاربران تلفن همراه برای اضافه کردن این سایت ها به صفحه اصلی خود برای دسترسی سریع و بارگذاری سریع استفاده کنید.

 

۳- AMP را بررسی کنید:

یک گروه کاری تحت رهبری گوگل AMP را در فوریه سال ۲۰۱۶ منتشر کرد تا صفحات نمایش داده شده در فرمت صحیح را از طریق شبکه جهانی گوگل بلافاصله پس بگیرد. فن آوری، مانند مقالات فوری فیس بوک، نیازمند کسب و کار برای حفظ پایگاه های اضافی و دسترسی به ویژگی های طراحی کمتری است، اما قابلیت دید بهتر موتور و قابلیت استفاده بهتر را فراهم می کند. این به ویژه برای تولید کنندگان رسانه ای با محتوای موضعی بسیار مفید است.

 

۵ راه برای افزایش سرعت وب سایت ها و اپلیکیشن‌‌ها

۴- CDN را در نظر بگیرید:

شبکه های تحویل محتوا (CDN ها) جدید نیستند، اما بسیاری از وب سایت ها هنوز از آنها استفاده نمی کنند. CDNs به شما اجازه می دهد تا کار خود را در زمینه ارائه وب سایت و دارایی های خود از سرور خود به یک شبکه توزیع جهانی که سریعتر است، انتقال دهید. CDN ها سایت ها را بسیار سریعتر اجرا می کنند، زیرا کاربر منتظر سرور نهایی نیست که تمام کارها را انجام دهد. آنها به ویژه برای سایت هایی طراحی شده اند که برای طراحی بیش از قابلیت ها مفید هستند.

 

۵- افزودن یک افزونه ذخیره:

پلاگین های Caching با استفاده از CMS ها ارائه می شوند، اما اغلب نادیده گرفته می شوند. برای مثال، وردپرس بسیاری را ارائه می دهد. در داخل نرم افزار، سرور شما فوری از صفحات را به جای جمع آوری یک صفحه جدید برای هر درخواست ذخیره خواهد کرد. این به این معنی است که کاربران نهایی همان تاثیر سریع را دارند، همانطور که اگر شما آنها را یک وب سایت ایستا قرار دادید. بنگاهها می توانند با استفاده از CDN ها، ذخیره سازی را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایتدر حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۵ راه برای افزایش سرعت وب سایت ها و اپلیکیشن‌‌ها

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *