طراحی سایت نت افزار

hosting image
۶ جاوا اسکریپت که از css تاثیر می پذیرد

۶ جاوا اسکریپت که از css تاثیر می پذیرد

۶ جاوا اسکریپت که از css تاثیر می پذیرد

 

بعضی اوقات مردم از جاوااسکریپت  حتی در زمانی که به آن احتیاج ندارند، استفاده می کنند  بعضی ممکن است استدلال کنند که برای JS هر روز برای هر وبسایتی مورد نیاز است، اما آیا واقعا باید باشد؟

در حال حاضر صدها نمونه از پیاده سازی CSS خالص از جلوه های جاوا اسکریپت معمول وجود دارد. می توانید برخی از آنها را با هم ترکیب کنید، و انیمیشن های بسیار پیشرفته و دیگر زرق و برق ها را دریافت کنید. مرورگرها فقط بهتر و سریعتر میشوند، بنابراین پشتیبانی مرورگر تقریبا مسئله ی مورد استفاده آن نیست.

انیمیشن CSS بهترین استفاده از شتاب سخت افزاری را برای رندر کردن آنها می گیرد. اغلب JS به نحوی اجرا می شود که وقتی آن را شکسته، محتوا کاملا ناپدید می شود. لازم نیست که چنین کاری انجام شود، اما اغلب بدین صورت است.

تقریبا هر گونه پیاده سازی با جاوااسکریپت انجام می شود. این موضوع بیشتر به این دلیل است که کیت کلارک تا سال ۲۰۱۴ به نسخه CSS رسید و تکنیک خود را در سال ۲۰۱۵ نیز اصلاح کرد.

۶ جاوا اسکریپت که از css تاثیر می پذیرد

 

برای پیاده سازی و ایده های بیشتر، مثال های زیر را مشاهده کنید:

۱-نمایش اسلاید:

نمایش اسلاید را می توان در CSS خالص اجرا کرد. استفاده از jQuery برای این نوع از چیزی که حتی در حال حاضر نیز استفاده می کنیم، کمی دشوار است. اما قابل اجرا است.

۲-رها کردن:

رها کردن در واقع، این احتمالا عنصر UI است که قبل از اجرای JS برای هر چیزی به دست می آید. به یاد داشته باشید زمانی که فقط در مورد هر وبلاگ طراحی پر از ایده هایی برای چگونگی گرفتن منوهای کشویی با CSS مسئله ای تازه است که گفته می شود این تکنیک ها اکنون به خوبی پشتیبانی می شوند.

۳-ویندوز modal و گالری عکس:

آیا می خواهید محتوای پنهان داشته باشید و سپس آن محتوا را روی یک کلیک نمایش دهید؟ CSS می تواند این کار را انجام دهد. البته می توانید پنجره های ساده ی مدال ایجاد کنید، اما شما همچنین می توانید در گالری های تصویر کامل ایجاد کنید.

یکی از بهترین نمونه های گالری عکس که تا کنون یافت شده توسط کاربر GitHub شناخته شده تنها به عنوان mas-5 است.

۶ جاوا اسکریپت که از css تاثیر می پذیرد

۴-دکمه ها و اثرات شناور:

این احتمالا چیزی بود که توسعه دهندگان CSS درست پس از منوی کشویی شروع کردند. بنابراین، کارشناسان CSS3 سال ها توانسته اند با انواع جلوه های جالب برای اعمال دکمه ها، منوها، و تقریبا هر چیزی که از تعاملات شناور در یک وب سایت استفاده می کنند، ارائه کنند. قابلیت های انیمیشن با به روز رسانی پیشرفته HTML5 ، علاوه بر افزایش پشتیبانی اخیر برای SVG، طراحان زیادی با آن همکاری کرده اند.

۵-اثر تصادفی ماشین تحریر:

این موضوع کاری است که بر روی ماشین تایپ اثر می گذارد و برای استفاده از آن از JS استفاده می شود.

۶-خواندن بیشتر:

جاوا اسکریپت باید برای انجام کارهایی باشد که HTML و CSS نمی توانند آن را پشتیبانی کنند، و CSS می تواند خیلی بیشتر از آنچه که مردم به آن اعتبار بدهند را انجام دهد.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو  بهینه سازی سایتدر حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۶ جاوا اسکریپت که از css تاثیر می پذیرد

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *