مهم ترین دلایل طراحی فروشگاه اینترنتی
مهم ترین دلایل طراحی فروشگاه اینترنتی
مهمترین دلایلی که شرکتها و تولیدکنندگان را ترغیب به طراحی فروشگاه اینترنتی می نماید یکی از دلایل زیر می باشد:
- طراحی فروشگاه اینترنتی و کاهش هزینه های فروش
- توسعه فروش محصولات و خدمات فراتر از منطقه و کشور به واسطه طراحی فروشگاه اینترنتی
- حذف واسطه ها و دلالان و ارتباط مستقیم با خریدار و مصرف کننده
مهم ترین دلایل طراحی فروشگاه اینترنتی
کاهش هزینه های تبلیغات و فروش با طراحی فروشگاه اینترنتی
هر روز به تعداد کسانی که از اینترنت بمنظور مقایسه و یافتن فروشندگان و ارائه دهندگان کالا و خدمات استفاده می کنند افزوده می شود.طراحی فروشگاه اینترنتی و حضور در کنار سایر رقبا یکی از ملزومات تجارت در دنیای امروزیست. کارشناسان شرکت همیار توسعه با بررسی کامل سایتهای منتخب تجارت الکترونیک و همچنین رعایت و بهرهگیری از جدیدترین متدهای طراحی سایت، اقدام به بومیسازی و طراحی سایت فروشگاهی نمودهاند.
امکان گسترش فروش محصولات در فراتر از مرزها با طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین
در گذشته شرکتها بمنظور گسترش محدوده فعالیت و فروش محصولات خود ناگزیر به احداث نمایندگی و تحمیل هزینه های بیشتر بودند و این در حالیست که طراحی فروشگاه اینترنتی چند زبانه و طراحی سایت ، شرکت را قادر می سازد که در هر جایی و هر کشوری که دسترسی به اینترنت وجود دارد بتواند مبادرت به تبلیغ و فروش محصولات خود از طریق فروشگاه آنلاین خود بپردازد.
مهم ترین دلایل طراحی فروشگاه اینترنتی
پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب
مشتریان فروشگاه شما می توانند مبلغ مورد نظر خود را از طریق کلیه کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب بصورت آنلاین پرداخت نمایند. روشهای مختلف پرداخت عبارتند از:
- پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک های ملت، پارسیان و سامان و…
- پرداخت درهنگام تحویل
- واریز وجه به حساب
- کلیه درگاه های پرداخت بین الملی (Paypal, 2Checkout, MoneyBookers , …)
کلیه روشهای پرداخت، با توجه به نیاز مدیر فروشگاه و در پنل مدیریت قابل مدیریت و فعال سازی می باشند.
مهم ترین دلایل طراحی فروشگاه اینترنتی
نمایش پیشرفته آخرین محصولات به تفکیک زیردسته ها
مدیر فروشگاه می تواند آخرین محصولات هر دسته خود را به تفکیک زیردسته ها در صفحه اصلی نمایش دهد. برای مثال در صورتی که آخرین محصولات موبایل در صفحه اصلی نمایش داده شود، هر یک از زیردسته های موبایل در یک گروه مجزا (Tab) مانند نوکیا، سامسونگ، ال جی و … نمایش داده می شود. همچنین امکان نمایش کلیه محصولات یک دسته و زیردسته بصورت یکجا نیز وجود دارد.
سیستم مدیریت مقالات و اخبار
یکی از تفاوت های سایتهای فروشگاهی با وب سایت های اطلاع رسانی و شرکتی، عدم امکان مدیریت مقالات و دسته بندی موضوعی محتوا می باشد. درج مقالات مرتبط با محصولات و موضوع فروشگاه شما، علاوه بر اطلاع رسانی، کمک شایانی به افزایش رتبه در موتورهای جستجو و در نتیجه ارتقای سئوی سایت شما می گردد.
امکانات ویژه سیستم مدیریت محتوا عبارتند از:
- دسته بندی موضوعی مقالات و اخبار
- امکان درج مقالات و اخبار بصورت نا محدود
- امکان نمایش محصولات مرتبط با هر مقاله
- دریافت نظر بازدید کنندگان در مورد هر مقاله و نمایش پس از تائید مدیر