طراحی سایت نت افزار

hosting image
۱۰ موردی که درباره طراحی سایت مستقل باید بدانید

۱۰ موردی که درباره طراحی سایت مستقل باید بدانید

۱۰ موردی که درباره طراحی سایت مستقل باید بدانید

 

 

 

من در دهه پیش طراح وب سایت مستقل بودم و روزهایی وجود داشت که مجبور شدم از این کار استعفا بدهم. طراحی وب سایت مستقل و یا هر شغل مستقل دیگر به معنای کار کردن در خانه و برنامه ریزی انعطاف پذیری نمی باشد. موارد خیلی سختی در این شغل طراحی سایت مستقل وجود دارد.

۱۰ موردی که درباره طراحی سایت مستقل باید بدانید

شغل طراحی وب سایت مستقل دارای بالا و پایین هایی می باشد. این شغل نیازمند افرادی با ویژگی پایداری و صبر هستند تا در این راه موفق شوند. من درباره طراحی سایت مستقل موارد زیادی را شنیده ام. مواردی وجود دارد که مردم فراموش کرده اند تا درباره طراحی سایت مستقل به شما بگویند.

۱٫ افت و خیزهایی در درآمد شغل طراحی سایت مستقل وجود دارد

زمانی که شغل طراحی وب سایت مستقل را انتخاب می کنید، باید به یاد داشته باشید که شما دارای یک درآمد همیشگی نیستید- افت و خیز های در این مورد وجود دارد. گاهی اوقات کار و پروژه های طراحی سایتی زیادی را در اختیار دارید و گاهی هم حتی یک پروژه طراحی وب سایت به شما پیشنهاد نمی شود.

این مشکل هم برای طراحان وب سایت با تجربه و هم مبتدیان این شغل روی می دهد. شما باید توسط پس انداز کردن و برنامه ریزی، این شرایط را کنترل کنید.

زمان هایی که با پروژه های زیاد طراحی سایت سرتان شلوغ می شود را نیز پیش بینی و برنامه ریزی کنید. طراحان وب سایت مستقل دیگری را بشناسید تا در این مواقع مشتریان طراحی سایت را به آن ها ارجاع دهید، مطمئن باشید که آن ها هم این کار را برای شما انجام خواهند داد.

۲٫حقوق و درآمد این شغل، بسیار متغایر می باشند

با وجود افت و خیز هایی که در قسمت قبلی در شغل طراحی وب سایت مستقل اشاره کردیم، این مورد را به یاد داشته باشید که چک های پرداخت هزینه های پروژه طراحی وب سایت شما ۳۰ روز تا ۶۰ روز بعد از اتمام پروژه طراحی سایت وصول می شود.

۱۰ موردی که درباره طراحی سایت مستقل باید بدانید

خیلی مهم است که یک بودجه تجاری برای خود در نظر بگیرید. به هزینه هایی که در شغل طراحی وب سایت مستقل تان نیاز است فکر کرده و برنامه ریزی کنید: حق اشتراک نرم افزارهای ADOBE، اشتراکات مجله های حرفه ای طراحی وب سایت، سرویس هنرهای استوک، مالیات و کامپیوترهای جدید در هر سال. این هزینه ها را با هم جمع کرده و بر تعداد ماهای سال یعنی ۱۲ ماه تقسیم کنید، از این رو متوجه می شوید که هر ماه باید چه مقدار پول را ذخیره کنید.

۳٫زمان بندی در طراحی وب سایت مستقل

یکی از مشکلات طراحی سایت مستقل این است که باید بر اساس برنامه ریزی خودتان کار کنید. آیا باید جمعه ها را به استراحت بپردازید؟

این مورد خیلی هم آسان نیست. زمان بندی، بستگی به پروژه طراحی وب سایتی دارد که روی آن کار می کنید. اگر سرتان شلوغ باشد، ممکن است روزها تا دیر وقت و حتی شب ها نیز کار کنید. این روند ممکن است برای مبتدیان که سرعت کمی دارند نیز وحشتناک باشد.

مورد بعدی که در شغل طراحی سایت وجود دارد، زندگی شخص می باشد. اطمینان حاصل کنید که تمام افراد در منزل تان نوع شغل شما را درک می کنند و به زمان بندی و محل کارتان احترام قائل می شوند. به عنوان مثال اگر همسرتان ساعت ۴ از کار باز می گردند و شما هنوز ۳ ساعت به پایان کارتان وجود داشته باشد، نباید توسط همسرتان از کار خارج شوید و حواس تان پرت شود.

۱۰ موردی که درباره طراحی سایت مستقل باید بدانید

۴٫شما باید مانند یک تاجر زیرک و باهوش باشید

یکی از مزیت هایی که در شغل طراحی وب سایت مستقل وجود دارد، این است که در کاری که مهارت دارید، می توانید بدرخشید. اگر یک طراح وب سایت مستقل هستید، می توانید تمام روز طراحی کنید و خلاق باشید.

البته باید مانند یک تاجر زیرک و باهوش نیز باشید. زندگی و عمر شما بستگی به این موضوع دارد. اگر مسائل اقتصادی در شغل طراحی وب سایت مستقل وجود دارد که نمی توانید از پس آن بر بیایید، کمک بگیرید. یک CPA را استخدام کنید تا مالیات و حسابداری شما را انجام دهد، کلاس های آنلاینی را شرکت کنید و یا در دانشکده محلی خود در رشته حسابداری تجاری ثبت نام کنید و اطمینان حاصل کنید که یاد می گیرید چگونه پروسه نقدینگی را در تجارت خود اداره کنید.

این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد  چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

۵٫مردم ممکن است کار و شغل شما را درک نکنند

خیلی از مردم معنی مستقل کار کردن در منزل را نمی فهمند. البته توضیح دادن این شغل طراحی سایت مستقل به دیگران هم می تواند مشکل نیز باشد. اگر شغل شما طراحی وب سایت و یا مربوط به هنر خلاقیت باشد، دوستان و آشنایان شما کمتر این موضوع را متوجه می شوند.

۶٫شروع و پایان هر کاری در طراحی وب سایت به دست شما است

شما رئیس خودتان هستید. زمانی که یک مشتری سایت عصبانی با شما تماس می گیرد، می توانید این اتفاق را کنترل کنید، نه اینکه تماس را به سرپرست خود ارجاع دهید.

۱۰ موردی که درباره طراحی سایت مستقل باید بدانید

موارد و وظایف دیگری نیز در شغل طراحی وب سایت مستقل وجود دارد که بر عهده شما می باشد. شما باید به تنهایی خود را بسط داده و پروژه های طراحی وب سایتی را بیابید. شما باید اطمینان حاصل کنید که صورتحساب ها در زمان موعد پرداخت می شوند. شما باید مطمئن باشید که قراردادها آماده و امضا شده هستند. شما باید با هر بخش از تجارت تان در ارتباط باشید و آن ها را کنترل کنید.

۷٫باید برای خود نظم و انضباطی را نیز فراهم کنید

حواس پرتی برای طراح وب سایت مستقل، یک دشمن بی رحم می باشد. این مورد در طراحی وب سایت مستقل نیاز به نظم شخصی دارد تا با این حواس پرتی ها مبارزه کنید. چه شما در یک کافی شاپ کار کنید و یا در منزل، فرقی ندارد، اجتناب از حواس پرتی ها یکی از بخش های مهم کاری هر روزتان می باشد.

قوانینی را برای خود وضع کنید: هر چقدر هم که هوای بیرون مطلوب باشد، سگم را به پیاده روی نمی برم، یا FACEBOOK خود را چک نمی کنم. این حواس پرتی های کوچک، زمان را از شما می گیرد و نمی گذارد که به طور مفید کار کنید.

۱۰ موردی که درباره طراحی سایت مستقل باید بدانید

۸٫ مردم درباره کار شما دچار سوء تفاهم می شوند

متاسفانه مردم شغل طراحی وب سایت مستقل را بد تعبیر می کنند.

از جایی که درآمد شما دارای افت و خیز می باشد، خیلی سخت است تا برای بانک این امر را برای گرفتن وام خانه و یا ماشین، توضیح دهید. بهترین موردی که در این امر به شما کمک می کند همان موردی است که در شماره ۲ توضیح دادیم: پس انداز، پس انداز، پس انداز.

۹٫هزینه ها ممکن است باعث زایل شدن سود و بهره شما شود

هزینه های مخفی طراحی وب سایت مستقل می تواند بسیار گران باشد. خیلی از طراحان وب سایت مستقل نیاز به تجهیزات برای شروع کار دارند، به این موضوع، هزینه های مالیاتی را نیز بیافزایید.

هر دلاری که درآمد زایی می کنید، برای خود شما نیست. به همین دلیل، من طراحی وب سایت مستقل را بعد از دانشگاه شروع کردم و به سرعت به آن پایان دادم، زیرا هزینه های این شغل برای من بسیار زیاد بود. از این رو بعد از چند سال تجربه روی برقراری تعادل میان هزینه ها و درآمد هایم، دوباره شروع به طراحی وب سایت مستقل نمودم.

۱۰ موردی که درباره طراحی سایت مستقل باید بدانید

۱۰٫شغلی است که می توانید به دلخواه انتخاب و به دلخواه آن را ترک کنید

رازی که در شغل طراحی سایت مستقل وجود دارد این است که طراحان مستقل وب سایت، آرزوی کار در شرکت را دارند و کارمندان شرکت طراحی وب سایت آرزوی شغل طراحی وب سایت مستقل را دارند.

این مورد می تواند به عنوان شغل پاره وقت و یا تمام وقت برای طراحان وب سایت محسوب شود. این راه خیلی هم آسان نیست، زیرا باید تجارت و نامی را برای خود در شغل طراحی وب سایت مستقل، فراهم آورید.

شغل طراحی وب سایت مستقل، شغلی است که به دلخواه می توانید انتخاب کنید. اگر این شغل را دوست دارید، به دنبال آن بروید، و اگر هم مخالف آن هستید، می توانید از این شغل صرفه نظر کنید. طراحی وب سایت مستقل برای هر کسی مناسب نیست.

۱۰ موردی که درباره طراحی سایت مستقل باید بدانید

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *