طراحی سایت نت افزار

hosting image
چگونه می توانیم در طراحی سایت وردپرس محتوای مطابق با سئو بنویسیم؟

چگونه می توانیم در طراحی سایت وردپرس محتوای مطابق با سئو بنویسیم؟

چگونه می توانیم در طراحی سایت وردپرس محتوای مطابق با سئو بنویسیم؟

 

 

یکی از سیستم های مدیریت محتوا در طراحی سایت، که امکانات بسیاری برای تولید محتوا دارد وردپرس است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس پلاگینی برای تشخیص و تایین آیتم های به روز سئو دارد. این پلاگین در بخش محتوا قرار می گیرد. طریقه ی کار این پلاگین بدین صورت است که ایرادات نگارشی و سئویی را تشخیص می دهد و در قالب یک کامنت گوش زد می کند. سپس مدیریت سایت یا مسئول تولید محتوای وب سایت از این نکات استفاده می نماید. تا کیفیت متن خود را چه از نظر سئو و چه از نظر نگارش بهبود دهد. در این مقاله سعی بر آن داریم تا به این سوال پاسخ دهیم که چگونه می توانیم در طراحی سایت وردپرس محتوای مطابق با سئو بنویسیم؟

 

چرا و چگونه می توانیم در طراحی سایت وردپرس محتوای مطابق با سئو بنویسیم؟

با توجه به تغییرات مختلف و به روز الگوریتم ها و قوانین گوگل، مدیران وب سایت ها باید هرچه بیشتر سعی بر آن داشته باشند تا اطلاعات خود را نیز به روز نگه دارند. بسیاری از متخصصان تولید محتوا از این اصول باخبرند اما بسیاری از مدیران وب سایت ها از این اصول با خبر نیستند. یا مشغله های کاری مجال نمی دهند تا اطلاعات خود را در ارتباط با تولید محتوا و طراحی سایت داینامیک به روز نگه دارند. از این رو برای این دسته از افراد استفاده از نرم افزارها یا پلاگین های تصحیح نگارش بسیار راه خوبی به نظر می رسد.

پلاگین درج محتوا مطابق با سئو و اصول نگارشی به روز

پلاگین Yoast یکی از پلاگین هایی است که بدین منظور برای طراحی سایت اینترنتی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نوشته شده است. Yoast یک پلاگین سئو است که یکی از امکاناتش تعیین رتبه سئوی یک مطلب است. در این خصوص می توانید مطلب آموزش ساخت سایت در اینترنت را مطالعه نمایید. در سیستم مدیریت محتوای وردپرس معمولا مطالب در بخش post یا نوشته درج می شود. در این بخش برای ایجاد یک مطلب جدید لازم است تا به بخش post یا نوشته ها بروید. در این بخش افزودن یک نوشته را کلیک نمایید. و در نوشته ی جدیدی که برایتان باز می شود اقدام به درج مطلب جدید نمایید.

درج محتوا مطابق با سئو و اصول نگارشی به روز

در صفحه ای که پیش رویتان باز می شود در بخش عنوان یک عنوان مناسب برای مطلب درج نمایید و در بخش محتوا مطلب را درج کنید. پایین تر از کادر درج محتوا بخش مرکز راهنمایی را مشاهده می نمایید. در این کادر می توانید آیتم های پلاگین Yoast Seo را مشاهده نمایید. در این کادر تمامی نکاتی که در متنتان رعایت کرده اید به عنوان امتیاز مثبت و با رنگ سبز نمایش می دهد. همینطور هر نکته ای که رعایت نکرده اید و به بهبود احتیاج دارد را با رنگ های نارنجی و قرمز نمایش می دهد. همینطور پلاگین Yoast بخشی برای درج کلید واژه ی کانونی، متا دیتا و عنوان سئویی دارد. این بخش ها برای سئوی مطلب شما بسیار مفید می باشند.

چگونه می توانیم در طراحی سایت وردپرس محتوای مطابق با سئو بنویسیم؟

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *