طراحی سایت نت افزار

hosting image

رازهای نویسندگان حرفه ای سئو

رازهای نویسندگان حرفه ای سئو

رازهای نویسندگان حرفه ای سئو
رازهای نویسندگان حرفه ای سئو

برای کسانی که کارشون مدیریت رسانه های اجتماعی و خدمات آنلاین هست، وبلاگ های سئو و مقاله ها بسیار اهمیت دارد. در شرکت های تولید محتوا، ما هر هفته چیزی حدود ۴۰ مقاله ی سئو، برای مشتریان می نوشتیم. و خب هر کدوم از این مقاله ها به ترافیک وب سایتهای آنها کمک می کرد. اگر محتوای جدید را به صورت منظم بر روی سایت خود ارسال کنید، می توانید به راحتی برند خود را به مشتریان و کاربران معرفی کنید. در واقع این راحتترین کار برای جذب مشتری ست.

خب البته شما نمی توانید یک سری کلمات را روی هم سوار کنید و بر روی صفحه قرار دهید، و بعد انتظار داشته باشید که کاربران به سایت شما آمده و ترافیک سایت را بالا ببرند. مقاله نویسان حرفه ای در زمینه ی سئو، می دانند که فقط در یک صورت می توانند مشتریان را جذب کنند. و آن تنها، نوشتن به صورت درست و صحیح است.

اینجا من می خواهم ۷ راز نویسندگان حرفه ای در زمینه ی سئو را بیان کنم:

رازهای نویسندگان حرفه ای سئو

۱٫ کلمات کلیدی خود را مشخص کنید.

اگر می خواهید که محتوایی را در سایت خودتون قراردهید، باید بدونید که آیا اصلا گوگل به مقاله ی شما توجه می کند یا نه. ابتدا کلمات و عبارات کلیدی را که به وسیله ی مردم سرچ می شود را پیدا کنید، و یک صفحه ی گسترده بسازید. به تعداد دفعاتی که از کلمات کلیدی استفاده می کنید، توجه داشته باشید.

۲٫ از کلمات کلیدی استفاده کنید.

استفاده ۲-۳% از کلمات کلیدی در کل صفحه، اصلا کافی نیست. کلمات کلیدی را در تایتل مقاله یا وبلاگ خود قرار دهید. همچنین یکی دیگر از جاهایی که باید از این کلمات استفاده کنید، در اولین و آخرین جمله است. با انجام این کار، کلمات کلیدی در برنامه های موتور جستجو و همچنین در برابر چشمان خوانندگان، باقی خواهد ماند. به یاد داشته باشید که مردم با استفاده از موتورهای جستجو، به دنبال عبارت خاصی می گردند. آنها می خواهند اطلاعات خودشون را در مورد مساله ی خاصی بالا ببرند. بنابراین منطقی ست که چیزی رو به آنها بدهید که واقعا به دنبال آن هستند. در این صورت شما کلیک های زیادی را دریافت خواهید کرد.

۳٫ در مورد چیزی بنویسید که مردم به آن اهمیت بدهند.

هیچ کسی اطلاعاتی که شما در مورد کار و حرفه ی خود دارید، ندارد. پس بنابراین چه نصایح یا نکاتی را می خواهید با بقیه در میان بگذارید؟ حداقل می توانید اخبار مربوط به کار خود را نشر دهید. اگر مطمئن نیستید، به لیست کلمات و عبارات کلیدی خودتون نگاه کنید و ببینید که به چه طریقی می توانید از آنها استفاده کنید. اصلا از اینکه با یک متخصص مصاحبه کنید، نترسید. ( اگر شما از آنها نقل قول کنید و تخصص آنها را در پستی که گذاشته اید، بیان کنید، آنها احتمالا محتوای سایت شما را از طریق کانال های اجتماعی شخصی خودشان پخش می کنند. به این طریق شما می توانید ارتباط سایت تون را افزایش دهید)

۴٫ آن را به اندازه ی کافی بلند بنویسید که به چشم بیاید.

خب البته یک محتوای جدید ۱۰۰ کلمه ای بهتر از هیچی ست. اما هنوز موتورهای جستجو، وبلاگ ها و مقالات طولانی تر را ترجیح می دهند. سعی کنید مقالات شما حداقل ۳۰۰ کلمه داشته باشند، اما اگر می توانید آن را به ۵۰۰ کلمه یا حتی بیشتر هم بسط بدهید. تحقیقات زیادی نشان می دهد که موتورهای جستجو به مقالات ۲۰۰۰ کلمه ای تمایل دارند.

۵٫ نوشتن محتوا را در سایت خود بهینه سازی کنید.

اگر برای پلت فرم وبلاگتون، از وردپرس استفاده می کنید، تعداد زیادی ابزار PR در افزونه ها وجود دارد، که شما می توانید از آنها بهره بگیرید. در شرکت تولید محتوا، ما از YoastوShareaholicاستفاده می کردیم.

۶٫ حتما مقاله ی خود را ویرایش کنید.

تنها تفاوت یک مقاله نویس حرفه ای با عادی، همین ویرایش کردن است. یک نویسنده ی حرفه ای باید بتواند که خود را تصحیح کند. برنامه هایی مثل OpenOffice، Google Docs، و Microsoft Word این کار را آسان کرده اند، حتما وقتی که تایپ می کنید متوجه ی خطوط منحنی و مارپیچ با رنگهای سبز و قرمز شده اید، که وقتی اشتباهی تایپ می کنید به شما اخطار می دهند. از عناصر زیبایی شناسی در پاراگراف بندی و ظاهر متن خود استفاده کنید. مثلا اندازه ی پاراگراف ها متناسب باشند. از پاراگراف های خیلی طولانی به شدت بپرهیزید.

۷٫ یک آژانس آنلاین PR خودگردان شوید.

وقتی که یک مقاله ی جدید می نویسید و پست می کنید، کار را نصفه انجام دادید. آخرین قدم در نوشتن مقاله های وب این هست که مثل یک آژانس روابط عمومی عمل کنید_ یعنی به تمامی محتوای خود لینک دهید. در وبلاگ ها نظر دهید و بعد به سایت خودتون لینک دهید.

رازهای نویسندگان حرفه ای سئو

https://t.me/netafzarpcc

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *