طراحی سایت نت افزار

hosting image
بهترین سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی در سال ۹۷

بهترین سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی در سال ۹۷

بهترین سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی در سال ۹۷

 

 

درگاه پرداخت واسط اینترنتی سایت هایی هستند که با گرفتن مجوز از شرکت های PSP درگاه پرداخت اینترنتی به کسب و کارهای آنلاین ارائه می دهند. درگاه های پرداخت واسط اینترنتی کمک بسیاری به کسانی که قصد راه اندازی هر نوع کسب و کاری را در فضای اینترنت دارند کرده اند. با استفاده از سایت هایی که درگاه پرداخت اینترنتی واسط ارائه می کنند دیگر نیازی نیست برای راه اندازی درگاه پرداخت آنلاینکسب و کارتان به بانک مراجعه کنید.

بهترین سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی در سال ۹۷

دیگر نیازی نیست مجوز خاصی داشته باشید! به راحتی در کمتر از چند ساعت می توانید برای کسب و کار اینترنتی خود درگاه پرداخت اینترنتی راه اندازی کنید.

حتی اگر سایت هم نداشته باشید و به عنوان مثال محصولی را در تلگرام می خواهید به فروش برسانید می توانید از درگاه های پرداخت واسط استفاده کنید. به راحتی و فقط با چند کلیک ساده این کار برای شما امکان پذیر است.

در این مقاله قصد داریم بهترین و مطمئن ترین سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی در سال ۹۷ را با هم بررسی کنیم. البته همانطور که عرض کردم تمام سایت های ارائه دهنده درگاه پرداخت آنلاین دارای مجوز هستند و در این مقاله بیشتر در مورد مزایا و معایب آن ها صحبت خواهیم کرد.

پس اگر شما هم مردد هستید کدامیک از درگاه پرداخت های واسط اینترنتی به درد شما می خورند با همیار توسعه در این مقاله همراه باشید.

بهترین سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی در سال ۹۷

چرا باید درگاه پرداخت واسط اینترنتی بگیریم؟

 

گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی از بانک برای کسانی آسان است که به کاغذ بازی عادت دارند. در واقع گرفتن درگاه پرداخت مستقیما از بانک مشکلات خودش را دارد. مثلا حتما باید سایتی داشته باشید دارای محتوای با کیفیت و دارای نماد اعتماد که معلوم شود سایت شما معتبر است!

 

داشتن نماد الکترونیکی (اینماد) درست است که سخت نیست اما پروسه ای خیلی زمان بری دارد و مدتی طول می کشد تا بعد از بررسی های لازم به سایت مورد نظر اعطا شود.

خب از طرفی خیلی ها سایت ندارند! تکلیف کسانی که سایت ندارند چیست؟ وقتی سایتی نباشد ای نمادی هم در کار نیست. پس کلا قضیه منتفی است. بله کسانی که سایتی ندارند به هیچ وجه نمی توانند مستقیما از بانک درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کنند.

سایت های درگاه پرداخت واسط دقیقا به کسانی سرویس ارائه می دهند که نه حوصله و وقت رفتن به بانک را دارند نه اینکه صاحب سایت یا فروشگاه اینترنتی هستند!

با استفاده از درگاه های پرداخت واسط اینترنتی به راحتی در کمتر از چند ساعت می توانید درگاه پرداخت آنلاین شخصی خود را راه اندازی کنید. اگر هم سایت نداشته باشید به راحتی می توانید صفحه شخصی برای پرداخت های خود داشته باشید.

بهترین سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی در سال ۹۷

سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی چه ویژگی هایی دارند؟

 

قبل از اینکه به سراغ نقد و بررسی سایت های ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی برویم اجازه دهید ببینیم سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی چه ویژگی هایی دارند؟ در ادامه مزیت ها و ویژگی های یک درگاه پرداخت واسط اینترنتی که باید حتما آن ها را داشته باشد را عنوان خواهم کرد.

۱- فعال سازی در کمتر از چند ساعت

یکی از ویژگی هایی که سایت های درگاه پرداخت واسط باید داشته باشند فعال سازی سریع است.

۲- عدم نیاز به مجوز کسب و کار

یکی از ویژگی های خوب درگاه های پرداخت واسط این است که برای ارائه خدمات خود به هیچ وجه از کسب و کارها و اشخاص مجوز فعالیت طلب نمی کنند.

۳- تسویه حساب روزانه

۱- تسویه حساب به روش پایا

در این روش کارمزدی برای تسویه دریافت نمی شود ولی ممکن است چند ساعت زمان ببرد. در روزهای تعطیل هم تسویه به روش پایا انجام نمی شود و به ساعات اداری در روز بعد موکول می شود.

۲- تسویه حساب به روش کارت به کارت

در این روش برای تسویه حساب ۵۰۰ تومان از مبلغ تسویه کسر می شود ولی چون به روش کارت به کارت است تسویه به صورت آنی انجام می شود. در هر زمان (حتی در روزهای تعطیل) که قصد تسویه به روش کارت به کارت را داشته باشید به سرعت درخواست شما انجام می شود.

۴- ارائه صفحه شخصی پرداخت

صفحه شخصی پرداخت که دقیقا به نام شما باشد هم جزء خدمات جالب سایت های درگاه پرداخت واسط است.

۵- دکمه پرداخت

دکمه پرداخت جز یکی از خاص ترین خدماتی است که سایت های ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی ارائه می دهند.

 

۶- ارائه لینک پرداخت

با این ویژگی هر کسی که حتی سایتی هم نداشته باشد و مثلا از طریق شبکه های اجتماعی قصد کسب درآمد از اینترنت را داشته باشد می تواند کار را برای مشتریان خود آسان کند و با ارائه لینک پرداخت به صورت آنلاین مبلغ مورد نظر را از مشتری دریافت کند.

بهترین سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی در سال ۹۷

۷- ارائه درگاه پرداخت واسط

در درگاه پرداخت واسط بعد از ورود مشتری به صفحه پرداخت نام ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی را مشاهده می کند. در این صورت مشخص می شود درگاه پرداخت اینترنتی شما به نام کسب و کار شما نبوده است.

۸- ارائه درگاه پرداخت مستقیم

در درگاه پرداخت مستقیم که به تازگی جزئی از خدمات ارائه دهندگان درگاه های پرداخت اینترنتی می باشد نام و برند کسب و کار شما در صفحه پرداخت قابل مشاهده است.

۹- نصب آسان درگاه پرداخت اینترنتی

با پلاگین ها و افزونه هایی که سایت های درگاه پرداخت اینترنتی برای هر نوع سیستمی ارائه داده اند به راحتی هر کسی حتی بدون داشتن دانش برنامه نویسی می تواند روی سایت خود درگاه پرداخت آنلاین نصب کند.

۱۰- پشتیبانی

به نظر من پشتیبانی در استفاده از هر نوع خدمات اینترنتی بسیار مهم است. در سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی هم پشتیبانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

بسیار خب تا اینجا با ویژگی های مهمی که هر سایتی که ارائه دهنده خدمات درگاه پرداخت اینترنتی واسط است باید داشته باشد آشنا شدید. یعنی حداقل امکاناتی که باید داشته باشند را عنوان کردم. از این به بعد با معرفی هریک از سایت هایی که در این زمینه مشغول فعالیت هستند با مزیت های خاص تر آن ها آشنا خواهید شد.

بهتر است این را هم بدانید تا الان سایت های زیادی در این زمینه مشغول فعالیت بوده اند که بنا به دلایلی دیگر وجود ندارند یا فیلتر شده اند. البته سایت های قدیمی هم بوده اند. در این مقاله سایت هایی معرفی می شوند که در حال حاضر در جایگاه خوبی قرار دارند.

ممکن است سایت های جدیدی معرفی شوند که تازه کار خود را شروع کرده باشند و اینکه تازه کار اند اصلا ملاک نیست! بیشتر سعی شده سایت هایی که در صفحه اول گوگل قرار دارند مورد نقد و بررسی قرار داده شوند.

بهترین سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی در سال ۹۷

زرین پال

 

زرین پال اولین سایتی بود که در زمینه ارائه درگاه پرداخت واسط اینترنتی کارش را شروع کرد. در حقیقت اولین و قدیمی ترین سایت در این حوزه زرین پال است. زمانی که تعداد زیادی از سایت های درگاه پرداخت اینترنتی به دلایلی فیلتر شدند و مجوز خیلی از آن ها باطل شد زرین پال همچنان به کار خود ادامه می داد.

یکی از امکانات منحصر به فرد زرین پال ارائه زرین کارت است که به صورت یک کارت فیزیکی است. دقیقا مثل کارت عابر بانک می ماند. یعنی توسط زرین کارت تمام کارهایی که توسط یک کارت بانکی می توان انجام داد را می توانید انجام دهید.

تسویه حساب با زرین‌کارت

تسویه حساب با زرین‌کارت سریع و با کارمزد کم انجام می شود. کارمزد تسویه حساب با زرین کارت ۰٫۵ درصد است.

یعنی مثلا اگر ۱۰۰ هزار تومان در کیف پول زرین پال شما باشد و قصد دارید آن را به زرین کارت خود انتقال دهید با کارمزد نیم درصد انجام می شود و بلافاصله از طریق دستگاه های عابر بانک می توانید آن را برداشت کنید.

همچنین در روزهای سه شنبه کارمزد زرین کارت صفر درصد می شود.

همچنین از طریق حساب کاربری خود در سایت زرین پال نیز می توانید به راحتی زرین کارت خود را مدیریت کنید. مثلا می توانید از زرین کارت خود به دیگر حساب های بانکی خود پول واریز کنید.

یکی دیگر از امکانات ویژه زرین پال داشتن اپلیکیشن موبایلی است. از طریق اپلیکیشن موبایلی زرین پال به راحتی می توانید تراکنش های خود را مدیریت کنید، کیف پول و کارت های بانکی خود را مدیریت کنید، قبض های خود را پرداخت کنید، شارژ خرید کنید و در واقع یک کیف الکترونیکی همراه داشته باشید.

بهترین سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی در سال ۹۷

مزایای درگاه پرداخت واسط زرین پال :

  • ارائه زرین کارت
  • ارائه درگاه پرداخت اختصاصی با نام کسب و کارتان
  • ارائه لینک و صفحه پرداخت
  • داشتن اپلیکیشن موبایلی
  • سه شنبه های طلایی با کارمزد صفر درصد
  • پشتیبانی عالی

بهترین سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی در سال ۹۷

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *