طراحی سایت نت افزار

hosting image
اسکریپت پرداخت آنلاین

اسکریپت پرداخت آنلاین

اسکریپت پرداخت آنلاین

پرداخت اینترنتی نوعی پرداخت مجازی و پرداخت هزینه یک کالا به صورت مجازی و غیر حضوری است که از طریق آن دارندگان کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند با استفاده از مشخصات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضاء و کد اعتبار سنجی (CVV2) نسبت به خرید کالا یا خدمات از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی اقدام نمایند.

درصورت داشتن وب سایت فعال و نماد الکترونیک با مراجعه به سایت یکی از شرکت های پرداخت الکترونیک میتوانید برای سایت خود درخواست درگاه کنید.درصورت داشتن وب سایت و عدم داشتن نماد می بایست ابتدا اقدام به دریافت نماد کنید یا از خدمات درگاه های واسط استفاده کنید . پس از پرداخت هم برای مشتری و هم برای مدیر سایت  ،پیام حاوی موفقیت آمیز بودن پرداخت بهمراه رسید ، ارسال می شود.

در این اسکریپت پرداخت آنلاین بانکی با پشتیبانی از بانک های صادرات- قوامین – ملت- پارسیان- ایران کیش و سامان در داشبورد مدیریتی قالب  آمارها و گزارش ها را می توانید مشاهده کنید . در منوی تراکنش ها تراکنش های مربوط به بانک های مختلف ، و تنظیمات مربوط به هر بانک را ملاحظه خواهید فرمود . که با استفاده از این منو مدیریت اسکریپت و بازبینی پرداخت ها میسر خواهد بود .

در تنظیمات عمومی می توانید نام سایت و هم چنین لوگوی سایت خود را به سلیقه خود تغییر دهید . و آن را شخصی سازی کنید .

و همچنین دیگر تغییرات را به نحو احسنت انجام دهید . در منوی تراکنش ها شما بخشی از اطلاعات تراکنش ها از جمله شماره موبایل و همچنین وضعیت پرداخت مشخص می شود .

امکانات این اسکریپت:

  • اسکریپت پرداخت آنلاین با امکانات ویژه
  • ارسال اس ام اس به مشتری و مدیر
  • پشتیبانی از 6 درگاه بانکی
  • صادرات- قوامین – ملت- پارسیان- ایران کیش و سامان
  • مشاهده تراکنش ها
  • قابل نصب فقط روی یک دامنه

 

 

 

[av_button_big label=’مشاهده دمو’ description_pos=’below’ link=’manually,http://pay.netafzar-pc.ir/home’ link_target=’_blank’ icon_select=’yes-left-icon’ icon=’ue826′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’blue’ custom_bg_hover=’#444444′ av_uid=’av-44cffv’][/av_button_big]

 

[av_button_big label=’خرید اسکریپت’ description_pos=’below’ link=’http://cp.netafzar-pc.ir/cart.php?gid=6′ link_target=’_blank’ icon_select=’yes-left-icon’ icon=’ue859′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’red’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’blue’ custom_bg_hover=’#444444′ av_uid=’av-x2mj’][/av_button_big]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *