طراحی سایت نت افزار

hosting image
گوگل آنالیزور – Analytics چیست؟

گوگل آنالیزور – Analytics چیست؟

گوگل آنالیزور – Analytics چیست؟

 

گوگل آنالیزور سرویس رایگانی است که توسط گوگل ارائه شده است. توسط این سرویس می توان آمارها و گرافهای با ارزشی را در مورد بازدید کنندگان یک سایت بدست آورد. این محصول بیشتر از آنکه برای صاحبان سایت ها مفید باشد، برای بازاریابهای اینترنتی مفید است، یعنی اساسا همان چیزی که گوگل آنالیزور برای آن منظور یعنی تحلیل وب، بوجود آمده بود.

 

 

گوگل آنالیزور، پر استفاده ترین تحلیلگر آماری بازدید کنندها تحت وب است و در حال حاضر بیش از ۵۷% از ۱۰,۰۰۰ سایت معرف جهان، از آن استفاده می کنند. یک بررسی دیگر، نشان میدهد که گوگل آنالیزور در بیش از ۴۹٫۹۵% از سایت های معروف جهان استفاده شده است.  

 

گوگل آنالیزور – Analytics چیست؟

 

گوگل آنالیتیک، منابع ورود بازدید کنندگان را مشخص می کند که شامل موتورهای جستجوگر، تبلیغات نمایشی، شبکه های پرداخت در ازای کلیک، ایمیلهای تبلیغاتی، و لینکهایی از مستندات دیجیتالی دیگر نظیر PDF است.

 

با ترکیب گوگل آنالیتیک و گوگل ادوردز، کاربران می توانند کیفیت صفحات سایت ها و میزان درآمد زایی از آنها را محاسبه کنند (هدف). هدف ممکن است شامل فروش، کسب رتبه اول، بازدید از صفحه ای خاص، یا دانلود فایلی ویژه باشد. با استفاده از گوگل آنالیزور، بازاریابها می توانند مشخص کنند چه تبلیغاتی بهترین کارایی را دارد و چه تبلیغاتی ضعیف عمل می کند و از این نتیجه برای بهبود تیم تبلیغاتی و استراتژی آنها استفاده شود

 

گوگل آنالیزور – Analytics چیست؟

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *