طراحی سایت نت افزار

hosting image
١٠ قانون که برای طراحی Landing Page باید مدنظر داشته باشید..!

١٠ قانون که برای طراحی Landing Page باید مدنظر داشته باشید..!

١٠ قانون که برای طراحی Landing Page باید مدنظر داشته باشید..!

 

 

 

۱– روی یک هدف خاص متمرکز شوید.

باید یک هدف ویژه داشته باشد: کارهایی که تمایل دارید بازدیدکنندگان انجام دهند. برای ایجاد Lead Generation، یک فرم نظرخواهی در صفحه قرار دهید.

قبل از ایجاد صفحه فرود، از خود بپرسید که می‌­خواهید بازدیدکننده صفحه فرود شما، چه‌کاری انجام دهد. این اقدام تنها کاری است که شما باید راجع به آن صحبت کنید و تنها چیزی است که بازدیدکننده صفحه شما می‌­تواند آن را انجام دهد.

 

در طراحی سایت باید یک هدف مشخص داشته باشید.

 

۲– پیام­‌های خود را با اولویت‌­بندی در بالای صفحه ذکر کنید.
برای فهمیدن چیزی که پیشنهاد شما است و چرا به آن اهمیت می­‌دهید، کاربر را مجبور به اسکرول کردن صفحه نکنید. مهم­ترین پیام­‌های شما بایستی در بالای صفحه قرار بگیرند، تا افرادی که به‌طور اتفاقی وارد صفحه می‌­شوند، آن را از دست ندهند.

در بقیه Landing page سایر اطلاعات مفید و قوی خود را ارائه کرده و اطلاعات پشتیبانی مهم را در معرض دید قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که پیام­‌های قدرتمند و گام‌به‌گام شما، بازدیدکننده را برای خواندن آن­‌ها مجذوب می‌­کند.

١٠ قانون که برای طراحی Landing Page باید مدنظر داشته باشید..!

۳– یک عنوان قوی و غیرقابل مقاومت بنویسید.
از عنوان اصلی در Landing Page برای پاسخ دادن به سؤال مهم در کپی‌رایت استفاده نمایید. این سؤالی است که هر شخصی که وارد Landing Page می­‌شود، عنوان می­‌کند: «در اینجا برای من چه چیزی وجود دارد؟» و پاسخ آن باید مختصر و واضح باشد.

شخص بازدیدکننده باید بلافاصله متوجه شود که اطلاعات موجود در صفحه، مشکل او را برطرف خواهد کرد یا خیر؟ و راه‌حلی که در جستجوی آن است را با دنبال کردن شما می‌­یابد یا خیر؟ (مانند ارسال فرم انتخاب شما)

 

 یک عنوان قوی و غیرقابل مقاومت بنویسید.

 

۴– برای مخاطبان هدف خود، مزایای ویژه خود را ارائه دهید.
مصرف‌کنندگان برای برند یا شرکت‌­ها اهمیتی قائل نیستند. آن­ها به دنبال این هستند که چگونه برند شرکت می‌­تواند در بهتر کردن زندگی به آن­‌ها کمک کنند. با توجه به این نکته Landing page شما باید به وضوح مزایای چشم ­اندازهای شما را برجسته کند.

آیا باعث صرفه‌­جویی در زمان و هزینه‌­های آن‌­ها می‌­شود؟ استرس آن­ها را کاهش داده و آرامش ذهنی آن‌­ها را بهبود می‌­دهد؟ برای آن­‌ها مشتری آور یا پول­ساز است؟ اطمینان حاصل کنید که مزایا را بدون آشفتگی ذهنی درک خواهند کرد.

 

برای مخاطبان هدف خود، مزایای ویژه خود را ارائه دهید.

 

۵– ویژگی‌­های مطلوب را توضیح دهید.
مطلوب­‌ترین ویژگی‌­های جذب مشتری شما چیست؟ لیستی از این ویژگی‌­ها را ارائه دهید، مانند فهرستی که راجع به فصل­‌های یک کتاب یا موضوعاتی که در یک سمینار اینترنتی عنوان می­‌شود. مزایا ممکن است به فروش برسند، اما ویژگی­‌ها ثابت می­‌کنند که این مزایا به دست می­‌آیند یا خیر.

١٠ قانون که برای طراحی Landing Page باید مدنظر داشته باشید..!

۶– یک راه ارتباطی مشخص ارائه کرده و آن را تکرار کنید.

می­‌خواهید وقتی کاربران Landing page شما را مشاهده می‌­کنند، چه‌کاری انجام دهند؟ برای Lead Generation، به‌احتمال‌زیاد می خواهید که آن‌­ها فرم و آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهند. راه ارتباطی با شما باید واضح باشد، به این معنی که حداقل در بالا و پائین Landing page خود CTA مناسب قرار دهید.

 

در طراحی وب سایت یک راه ارتباطی مشخص کنید و آن را تکرار کنید

 

۷– تصاویر و فیلم‌­های مربوطه را وارد کنید.
تصاویر و ویدئوها، به Landing page شما رنگ و جذابیت می‌­بخشند، همچنین آن­‌ها می‌­توانند پیام‌­های مهم را به‌صورت تصویری منتقل کنند. نمودارها، آیکون­‌ها، اسلایدها، پوشش کتاب­‌های الکترونیکی و غیره می­‌توانند اطلاعات بیشتری ارائه داده، در جذب کاربران شما کمک کرده و میزان اعتماد آن‌­ها نسبت به شما را افزایش دهند.

 

۸– استفاده از فرمت مناسب برای تمرکز بیشتر کاربر
در Landing Page شما نباید هیچ عاملی باعث حواس‌پرتی کاربر از ارتباط با شما شود. بنابراین نوار منوی بالای وب‌سایت، لینک­‌ها، تصاویر یا متن‌­های غیر مرتبط را از صفحه حذف کنید.

طراحی Landing Page شما باید فضای سفید زیادی داشته و تک ستونه باشد، به این دلیل که از دیده شدن پیام‌­های اصلی شما، اطمینان حاصل شود.

از لیست­‌ها، عنوان­‌ها و زیر عنوان‌ها برای راهنمایی بازدیدکنندگان خود، استفاده نمایید. همیشه یک تصویر شاخص باید در بالای صفحه شما وجود داشته باشد. تا در صورت امکان بازدیدکنندگان پس از ارسال آدرس ایمیل خود آن را مشاهده نمایند.

 

استفاده از مپفرمت مناسب در طراحی سایت بسیار مهم است.

 

۹– ارائه دلیل اجتماعی
یکی از بهترین راه­‌های ایجاد اعتماد بین کاربران، بیان توصیفات در Landing Page است. این کار که نوعی اثبات اجتماعی است، باعث می­‌شود که حس اعتماد در کاربران شکل بگیرد، و دلیل واضحی برای ارائه آدرس ایمیل خود به شما داشته باشند.

اگر سایر افراد در ارتباط با شما موفق باشند، احتمال دارد که بازدیدکنندگان، بیشتر فکر کنند که در این کار موفق خواهند بود. در نتیجه آن­‌ها بیشتر به برقراری تماس با شما علاقه‌مند شده و فرم ارتباط با شما را ارسال خواهند کرد.

 

۱۰– تکمیل فرم‌ها را ساده کنید.
برای افرادی که تمایل به برقراری ارتباط با شما دارند، باید ارسال فرم آسان باشد. برای نرخ تبدیل، تکمیل فرم‌ها را با چند فیلد ضروری، ساده سازی کنید.

به‌سادگی می‌توانید با درخواست شماره موبایل و یا آدرس ایمیل، بهترین نتیجه را به دست آورید، سعی کنید سایر فیلدهای اضافه را کاهش دهید.

١٠ قانون که برای طراحی Landing Page باید مدنظر داشته باشید..!

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *