طراحی سایت نت افزار

hosting image
چرا با وردپرس سایت بسازیم

مزایای طراحی وب سایت

مزایای طراحی وب سایت

داشتن یک وب سایت حرفه ای برای موفقیت های شما در کسب و کار خود به عنوان یک فرد یا شرکت حیاتی می باشد. هرکس می داند که یک وب سایت خوب می تواند مشتری های شما را افزایش دهد، افزایش سود و رشد کسب و کار شما را به همراه داشته باشد. در این لحظه اگر هنوز مطمئن نیستید که چه دقیقا به دنبال چه چیزی هستید، اجازه دهید مشاوران تیم طراحی سایت ما با ارائه راهکارهای مناسب مبتنی بر وب، شما را در استفاده از حداکثر پتانسیل خود در دنیای وب یاری کنند.

طراحی وب سایت : چرا ما؟

در جهان آنلاین مشتریان و بازدید کنندگان وب سایت می خواهند اطلاعات خود را سریع، ساده و آموزنده بدست آورند.شما با از دست دادن هر بازدید کننده، احتمال برگشتش به وب سایتتان را نیز از دست می دهید.طراحی حرفه ای وب سایت، چیدمان صحیح مطالب وب سایت ، دسترسی راحت به آنها و کافی و پر محتوا بودن مطالب، به جذب اعتماد مخاطبین شما کمک خواهد کرد. هر وب سایت حرفه ای دارای یک یا چند هدف است. ما به شما برای برنامه ریزی برای رسیدن به این اهداف کمک می کنیم. ما برای طراحی وب سایت از  نرم افزار مدیریت محتوای تولید شده خودمان استفاده می کنیم. این کار باعث می شود سایت های طراحی شده توسط ما در صورت نیاز کاملا قابل توسعه باشند.

مزایای طراحی وب سایت

طراحی سایت : مزایای داشتن وب سایت

اگر الان به فکر راه اندازی سایت هستید (هر چند که کمی دیر به نظر می رسد) نیازی نیست ما مزایای داشتن وب سایت را به شما بگوییم. خود از آن آگاهید. چند تا از رقبای شما وب سایت دارند؟

لازم به ذکر است همانطور که طراحی سایت خوب اثر چشمگیری در کسب و کار شما می تواند داشته باشد، طراحی وب سایت ی که کارایی لازم را نداشته باشد می تواند اثر کاملاً عکس داشته باشد. به زبان ساده یک وب سایت (یا طراحی سایت) می تواند ناکارا باشد اگر پیچیده باشد(دسترسی به بخش های اساسی وب سایت راحت نباشد)، طراحی مناسب نداشته باشد، به روز نباشد، اطلاعات لازم به مخاطبین خود ندهد، اطلاعات غیر ضروری در آن باشد و سیاست، برنامه ریزی و هدف کاری مشخصی نداشته باشد.

طراحی سایت : ما برای طراحی سایت شما چه کمکی می توانیم بکنیم؟

ما با در نظر گرفتن تمام موارد فوق، پیشنهادی که مناسب زمینه فعالیت شما باشد را به شما می دهیم. همچنین برای شما یک وب سایت کارا، با کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد طراحی و پیاده سازی می کنیم و شما را در راه رسیدن به اهدافتان پشتیبانی خواهیم کرد.

مزایای طراحی وب سایت

طراحی سایت : برنامه نویسی اختصاصی

ما بدون اینکه مزایای CMS های متن باز مانند joomla و wordpress را انکار کنیم، سیستم مدیریت محتوای تولید شده توسط خودمان (Xanix) را پیشنهاد می دهیم. متاسفانه اکثر کسانی که در ایران از CMS های متن باز استفاده می کنند دانش کافی برنامه نویسی به منظور توسعه آن را ندارند. به همین دلیل آن را به همان صورتی که هست ارائه می دهند و قادر به پشتیبانی از آن به طور مناسب نیستند.

به دلیل اینکه کلیه کدهای نرم افزار توسط برنامه نویسان ایرانی نوشته شده است بی اندازه قابل توسعه خواهد بود. به طوری که در صورتی که شما نیاز خاصی را در طراحی سایت خود دارید ما می توانیم آن را به راحتی برای شما پیاده سازی کنیم.

ما وب سایت هایی در زمینه پورتال املاک، سیستم رزرو آنلاین، وب سایتهای B2B و فروشگاهی داریم که همگی دارای هسته مشترکی هستند و این امر باعث می شود که قابلیت نگهداری و توسعه بهتری داشته باشند.

طراحی سایت : تکنولوژی های مورد استفاده ما

تکنولوژی های مورد استفاده ما

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *