طراحی سایت نت افزار

hosting image
لینک بیلدینگ نکنید

لینک بیلدینگ نکنید

لینک بیلدینگ نکنید

قبل از اینکه از خودفریبی درباره لینک بیلدینگ بگم، اول همین پست لازم هست یک موضوعی رو اشاره کنم! اینکه فقط به کامنت ها توجه کنید تا متوجه بشید چند نفر در ایران، فقط عنوان رو می خونند و میان مخالفت یا موافقت می کنند! می دونید چرا؟ چون عصر بی حوصلگی آدم هاست! مغز ها کشش خوندن نداره.مغز ها بیش از یک دقیقه فیلم یا بیش از یک عنوان کوتاه رو نمیتونه بخونه!

من هر وقت از افرادی که در حوزه سئو فعالیت می کنند می پرسم، روش شما چیه؟میگن ما فقط کلاه سفید و ایمن کار می کنیم.بعد می پرسم لینک بیلدینگ می کنید؟! میگن بله! بعد که می پرسم که لینک بیلدینگ که کلاه سفید نیست! دیگه سکوت حاکم میشه یا مقاومت می کنند که که نه کلاه سفیده لینک های ما پولی نیست خودمون ساختیم! پول هم ندید وقتی خودتون لینک میسازید دیگه کلاه سفید و مورد تایید گوگل نیست!

بسیاری از افراد که در حوزه SEO فعالیت می کنند، به شدت به مستندات گوگل اعتقاد دارند و هر چیزی رو که گوگل رد کرده و تایید نکرده رو رد می کنند.خب این تفکر اشتباهی از دیدگاه کلاه سفید نیست! کلاه سفید همینه.اما اگر از همین دوستان بپرسید، لینک سازی می کنید؟ میگن آره! می کنیم!

لینک بیلدینگ نکنید

چرا همه دغدغه وب مستر ها، کلاه سفید کار کردن هست ولی لینک بیلدینگ می کنند! کاری که ذاتا کلاه سفید نیست! کسب لینک به طور طبیعی به شکلی که دیگران به صورت واقعی شما رو لینک کنند، اسمش Link Earning هست.نه building!

لینکی که توسط خود شما یا تیم شما برای سایت شما ساخته بشه، کلاه سفید نیست! نگید من ریپورتاژ رفتم کلاه سفیده کارم! وقتی ریپورتاژ میرید، کلاه سفید نیست! نمیگم نکنید! نمی گم لینک بیلدینگ کلا نباید کرد! ولی اسمش رو نذارید کلاه سفید! ادعای کلاه سفیدی نکنید وقتی ریپورتاژ میخرید یا لینک بیلدینگ می کنید!

وقتی میشه گفت من کاملا کلاه سفید کار می کنم، که در برنامه های Off-Page SEO ، فقط شما Link Earning و تبلیغات داشته باشید! همین! بله این مورد تایید گوگل هست کاملا.ولی لینک سازی به هر شکلی باشه مورد تایید گوگل نیست!

اول همین پست گفتم، دوستان زیادی موضع خواهند گرفت که نخیر! لینک سازی اشکال نداره و مفیده! و خیلی ها هم میان تایید می کنن میگن بله، لینک سازی نباید کرد! درحالی که من اصلا هیچ کدوم از این دو تا حرف رو نزدم!این پست رو برای تست این موضوع قرار دادم که چقدر از کاربران، کامل و با دقت می خونن.امروز جمعه ۲ آذر ۹۷ که در حال نوشتن این پست هستم، امیدوارم ناامید نشم! یا حداقل هیچ کامنتی نیاد که پرونده این تست باز بمونه!

لینک بیلدینگ نکنید

اما! اما به این معنی نیست که اگر انجام بدید، پنالتی می شید! به این معنی نیست که کلاه سیاه هست! به این معنی نیست که جواب نمیده! اگر روش ها و چگونگی لینک بیلدینگ شما درست باشه و طبیعی، جواب میده با هزینه بسیار کم از کلاه سفید! و این روش کلاه خاکستری هست!

لینک بیلدینگ نکنید

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *