طراحی سایت نت افزار

hosting image

فاکتورهای سئوی بد

فاکتورهای سئوی بد

فاکتورهای <a href=سئوی بد" width="275" height="183" />

فاکتورهای سئوی بد

 

اگه شما بخواهید روی یه سایت تجاری سرمایه گذاری کنید، قطعا دوست دارید بازدیدکننده ها از دیدن سایتتون خوشحال بشن. یکی از قسمت های مهم مدیریت ظاهر آنلاین شرکت، سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و پررنگ تر کردن حضور سایت روی نت است. متاسفانه بعضی شرکت ها با استفاده از تاکتیک های مشکوک سعی می کنن سایتشونو رو صفحه نتایج موتورهای جستجو بالا ببرن، اما موتورهای جستجو هم بیکار ننشسته اند و برای این کار عواقبی در نظر گرفتند. اگه شما هم از این تاکتیک ها بهره برده باشید، امکان داره گرفتار این جریمه ها بشید و سایتتون تو نتایج بیاد پایین یا حتی از کل فهرست نتایج حذف بشه. به جز اینها، سئو هم در طول زمان عوض شده و بعضی چیزهایی که قبلا موثر بودند، شاید دیگه الآن کار نکنند یا حتی به ضرر سایتتون باشن. مواظب باشید از این تاکتیک ها – که تو این مقاله گفته میشه – استفاده نکنید:

  • تبلیغات

اگه زیاده روی نکنید، تبلیغ گذاشتن روی سایت هیچ مشکلی نداره. اما وقتی تبلیغات زیادی بشن، کاربر احساس خوبی روی سایت نداره، به خصوص اگه تو اولین نگاه تبلیغات حضور داشته باشند (قبل از اینکه اسکرول بار پایین کشیده بشه). اگه دائم پاپ-آپ جلوی چشم کاربر بیاد، یا رو صفحه تبلیغ فلش بزنه، مطمئنا کاربر میره یه سایت دیگه ای که مورد بمبارون تبلیغ قرار نگیره. ضمنا سایتی که پر از تبلیغ باشه به نظر سست میاد و احتمال داره کاربرانتون بهتون اعتماد نکنند.

بعضی از سایت ها با استفاده نابجا از رنگ ها یا تصاویر سعی می کنن متن یا لینک ها رو مخفی کنن تا تو نتایج جستجو رتبه بالاتری بگیرن. گوگل متوجه این قانون شکنی میشه. باید سایتتونو برای خواننده هاتون طراحی کنید نه برای موتورهای جستجو. پس بهتره یه بررسی بکنید که چیزی پنهان نباشه.

  • مطالب کوتاه

سایت هایی که از محتوای تکراری که قبلا روی سایت خودشون منتشر شده بوده استفاده می کنند، یا مطالب سایت های دیگه رو میدزدند، جریمه میشن. همه سایت ها موظفند که برای کاربرها مطالبی آماده کنند که ارزش خوندن داشته باشه، نه اینکه فقط همون چیزی رو که سایت های دیگه گفتند تکرار کنند. حتی بعضی ها همینطور شانسی مطالبی رو که فقط کلیدواژه های موردنظرشونو داره از سایت های دیگه برمیدارن. قطعا کاربرها خیلی از این کار خوششون نمیاد و با این روش نمیشه از موتورهای جستجو رتبه گرفت.

  • تکرار کلیدواژه

حتما هممون برامون پیش اومده که یه چیزی سرچ کردیم و وقتی رو یکی از سایت های نتیجه کلیک کردیم با یه صفحه مواجه شدیم که فقط اون عبارت رو بارها و بارها پشت سر هم تکرار کرده. تا چند سال پیش خیلی از سایت ها با این کار میتونستن برای کلیدواژه مد نظرشون رتبه بگیرن اما الآن این کار تجربه کاربری سایت رو خراب می کنه و نتیجتا رتبه سایتتون پایین میاد. پس این کارو نکنید!

  • خرید لینک

یکی از قسمت های مهم اما مشکل سئو لینک سازیه. مدیرهای بعضی سایت ها به این امید که بتونن رتبه سایتشونو بالا ببرن تصمیم گرفتند به سایت های دیگه پول بدن تا اون ها هم در عوض به سایتشون یه لینک بدن.  درسته که قبلا هر یک لینکی که ساخته میشد میتونست رتبه سایت رو کلی بالا ببره اما الآن همه چی عوض شده. اگه کسی لینک بخره باید منتظر عواقب کارش باشه.

  • لینک های اسپم

یکی دیگه از روش های بد لینک سازی این بود که تو وبلاگ ها، انجمن ها و سایت های دیگه اسپم میزدند و به سایت خودشون لینک میدادند. حتی بعضی ها تو بخش نظرات سایت های دیگه لینکشونو میدادن. اگه نمیخواهید عواقبش دامنگیرتون بشه به هیچ وجه نباید همچین کاری کنید، مگر اینکه بخواهید زیر یه سوال یا متن مرتبط با موضوع سایت خودتون یه نظر معتبر و به درد بخور بذارید.
اگه از این تاکتیک ها دوری کنید، محتوایی که برای سایتتون ایجاد می کنید محتوایی ارزشمند خواهد بود و همه از دیدن صفحات سایتتون واقعا خوشحال میشن و در نتیجه رتبه سایتتون به طور طبیعی بالا میره

فاکتورهای سئوی بد

https://t.me/netafzarpcc

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *