طراحی سایت نت افزار

hosting image
سئو محتوای سایت

سئو محتوای سایت

سئو محتوای سایت

 

 

 

روش سئو محتوای سایت

یک پست ، مطلب یا مقاله نیاز به یک ساختار دارد ، تجربه نشان داده سئو محتوای سایت بصورت حساب شده و غنی از اطلاعات ارزشمندی که هر کدام به درستی در صفحه قرار گرفته اند نتیجه بهبود رتبه را در بر داشته است.

ما همواره از یک اصول تست شده و با کیفیت که با نام تکنیک سئو مطالب از آن یاد می کنیم ، در هنگام درج محتوا در سایت از آن پیروی می کنیم ، با انجام این موارد قطعا رتبه بندی بهبود خواهد یافت ، همچنین شما می توانید از چک لیست تکنیک سئو مطالب در محتوای قدیمی خود استفاده کنید و نتیجه را در ظرف مدت چند دقیقه در نتایج جستجوی گوگل ببینید ، فراموش نکنید پس از اعمال تغییر نهایی محتوا ، در کنسول جستجو گوگل گزینه Fetch as Google را از فهرست Crawl استفاده کنید.

سئو محتوای سایت

تکنیک سئو مطالب

انتخاب عنوان مناسب

سعی کنید برای نوشتن یک عنوان جذاب زود تصمیم نگیرید ، درباره عنوان تحقیق کنید ، بهترین کار جستجو در گوگل است ، خود را جای کاربران بگذارید و ببینید چه چیزی بهتر است جستجو شود ، از بخش کلمات پیشنهادی گوگل نیز دیدن کنید ، این قیمت در انتهای صفحه گوگل قرار دارد که با جستجوی هر چیزی ، کلماتی که مردم نیز جستجو کرده اند نمایان می شود.

یک الگوی عالی برای نوشتن عنوان مطلب به این صورت است:

سئو سایت | بهینه سازی سایت – آپسئو

همانطور که در بالا مشاهده می کنید الگوی عنوان حاوی دو کلیدواژه و در واقع دو عنوان مجذا از هم ، اما هم معنی است ، به این صورت که اگر عنوان مطلب شما کوتاه است تا ۷۰ کاراکتر اجازه نوشتن عنوان بعدی را اما هم معنی با عنوان اول خواهید داشت ، حتما برای جدا سازی عنوان ها از مثلا : ( | ) استفاده کنید مانند نمونه الگو عنوان ذکر شده در بالا

سئو محتوای سایت

نحوه نوشتن محتوا

در هنگام شروع محتوا ، کلیدواژه اصلی خود را در اول متن بیاورید و سعی کنید جمله بندی خود را با کلیدواژه اصلی شروع کنید ، این کار ظاهرا سیگنال مثبت است و نشان از ارتباط زیاد محتوا با کلیدواژه می باشد.

هنگام نوشتن سعی نکنید با تکرار کلیدواژه معنی مطلب را عوض و مصنوعی کنید ، پیشنهاد می شود اگر تعداد کل کلمات محتوا ۱۵۰۰ کلمه است تنها ۵ الی ۶ بار از کلیدواژه استفاده کنید.

از ترفند فرم و نمودار های گرافیکی و همچنین اضافه کردن فیلم و عکس های مرتبط در بدنه محتوا استفاده کنید.

سئو محتوای سایت

نوشتن متای توضیحات

هرگز متای توضیحات را فراموش نکنید ، اخیرا متوجه شده ایم بسیاری از وب مستران به دلیل اینکه گوگل توانایی خواندن متن و قرار دادن آن در توضیحات متا از درج دستی توضیحات متا خودداری می کنند.

درست است موتور جستجو گوگل هوشمند است اما این نکته را به یاد داشت هباشید متای توضیحات دستی یک سیگنال مرتبط است و از این طریق گوگل درک بیشتری از کل محتوا به دست می آورد.

بهترین توضیحات متا به این صورت است که متنی از داخل محتوای نوشته شده بصورتی انتخاب شود که ضمن معرفی دقیق مطلب جذابیت فوق العاده ای برای جذب کلیک در نتایج داشته باشد ، فراموش نکنید کلیدواژه اصلی شما باید داخل توضیحات متا قرار داشته باشد.

لینک داخلی

گوگل به لینک داخلی اهمیت زیادی می دهد ، از طریق لینک داخلی می تواند محتوای دیگر صفحا ترا بخواند ، اما این ویژگی تنها برای گوگل نیست ، اگر میخواهید کاربر را در سایت نگه دارید و از سیگنال نشست در سایت بهره ببرید ، بهتر است لینک داخلی را در محتوای خود استفاده کنید ، لینک داخلی به این صورت است که وقتی به یک کلمه و یا توضیح که قبلا درباره آن مطلب نوشته اید در مطالب قدیمی خود دارید به آن لینک بدهید و آن را نیز ارزشمند کنید ، جالب اینجاست با این کار حتی مطلب قدیمی شما نیز جایگاه بهتری کسب می کند.

لینک خارجی

خسیس نباشید ، لینک دادن به دیگر سایت های مرتبط با موضوع محتوا نه تنها باعث بهبود رتبه سایت شما خواهد شد بلکه گوگل از این اخلاق جنتلمن شما استقبال می کند.

سئو محتوای سایت

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *