طراحی سایت نت افزار

hosting image
سئو سایت جوملا

سئو سایت جوملا

سئو سایت جوملا

 

 

سئو وب سایت جوملا

در ابتدا به توضیحاتی در رابطه با جوملا می پردازیم و پس از آن در رابطه با سئو جوملا و شرایط همکاری با ۷سئو جهت سئو سایت جوملا خواهیم پرداخت.

اگر وبمستر باشید قطعا اسم جوملا را شنیده اید و ممکن است از آن استفاده کرده باشید. جوملا در واقع یک سیستم مدیریت محتوا (cms) آسان جهت راه انداری وب سایت می باشد که می توانید با استفاده از آن به سادگی یک وب سایت راه اندازی نمایید.

اما این تنها سیستم مدیریت محتوا نیست و سیستمهایی نظیر وردپرس و … از رقیبان جوملا در این زمینه می باشند اما جوملا یکی از محبوب سیستم های مدیریت محتوا ها است.

اما تاریخچه این سیستم ها به کجا می رسد؟ اندکی پس از ظهور اینترنت و متحول کردن دنیای تکنولوژی و وسعت پیدا کردن سایت ها مدیریت آن بسیار دشوار شد

تمام فایل ها ویرایش می شد. پس کارشناسان زمینه اینترنت اقدام به ساخت سیستمی نمودند که بتوان با آن براحتی تمام صفحات را مدیریت نمود که این سیستم به سیستم مدیریت محتوا معروف شد.

جوملا نیز در ابتدا مامبو و بعدها با توجه به استقبال هم تغییر نام داد و هم پیشرفته تر شد. از دیدگاه بسیاری از کاربران جوملا بهترین سیستم مدیریت محتواست چرا که امکانات بسیاری در هسته آن گنجانده شده است و شاید نیاز به مورد بیشتری نداشته باشید

اما اگر نیازی فراتر داشته باشید با افزونه هایی که برای این سیستم طراحی شده است. برای مثال جهت سهولت در سئو سایت جوملایی می توان از افزونه سئو جوملا استفاده نمود.

البته در جوملا سئو بصورت پایه ای در کد نویسی رعایت شده و افزونه ها کار اضافی برای شما انجام نمی دهند.

در واقع یک افزونه سئو سایت در جوملا امور را برای فرآیند سئو راحت می کند.

سئو سایت جوملا" src="https://netafzar-pc.ir/wp-content/uploads/2019/01/seo-of-joomla-sites-2.jpg" alt="سئو سایت جوملا" />
سئو سایت جوملا

اما این سیستم مدیریت محتوا چگونه کار می کند

در واقع این سیستم مانند یک کتابخانه است. ابتدا شما کتاب ها که همان اطلاعات باشند را وارد قفسه های کتاب یا همان سیستم می نمایید سپس کاربران با توجه به منابع درخواست کتاب یا اطلاعات مورد نیاز خود ا می نمایند و سیستم این کتاب یا همان اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می دهد.

با این سیستم مدیریت بسیار آسان شده و در زمان نیز بسیار صرفه جویی می شود. پس به این دلیل استفاده از این سیستم ها بسیار محبوب و محبوب تر شده بطوری که بیشترین حجم سایتها را این سیستم ها در اختیار دارند.

سئو در جوملا چگونه انجام می شود؟

جوملا مقداری از اصول اولیه سئو را در خود دارد. البته هیچ کدام از سیستم های مدیریت محتوا بصورت کامل سئو شده نیستند چرا که سئو بستگی به نوع وب سایت شما دارد و نمیتوان قبل از احداث سایت کدنویسی ها را اصلاح نمود.

البته ممکن است در بعضی قالب ها این مختصر سئو هم بصورت اشتباه باشد. پس این کد نویسی ها باید توسط یک فرد متخصص و یا همان سئوکار انجام شود.

سئو سایت جوملا

سئو جوملا در ۷سئو چگونه انجام می شود؟

در یک جمله باید بگوییم. ۷سئو متخصص سئو جوملا است.

شما می توانید ابتدا سایت خود را جهت بررسی هزینه ها به تیم آنالیز سئو سایت ما بسپارید. کارشناسان ما سایت شما را از جهت های گوناگون مورد بررسی قرار داده و تمامی اطلاعات مورد نیاز از جمله پیشنهادات, مشکلات سئو سایت و هزینه سئو سایت را اعلام می نمایند.

در صورتی که شما تمایل داشتید سئو خود را به ما بسپارید شرکت ۷سئو اقدام به عقد قرارداد سئو و بهینه سازی سایت با شما نموده و کار آغاز می گردد. لازم به ذکر است سئو توسط تیم متخصص ۷سئو بصورت کاملا اصولی و سئو سفید انجام می شود و هیچ گونه امکان بلاکی از جانب موتور جستجو نخواهید داشت.

سئو سیاه نیز به سئو سایت گفته می شود که با روشهای غیر اصولی انجام پذیرد اما ۷سئو متعهد به اجرای شفاف فرآیند سئو و بهینه سازی سایت شما در فرآیند سئو می باشد.

پس با خیالی آسوده سئو سایت خود را به تیم سئو ۷سئو بسپارید. از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما به بهترین نحو پاسخگوی شما خواهند بود و به شما مشاوره های لازم را خواهند داد.

 

سئو سایت جوملا

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *