طراحی سایت نت افزار

hosting image
خرید هاست خارجی

خرید هاست خارجی

خرید هاست خارجی

 

 

امروز در کشور ما درصد قابل توجهی از مردم در طول شبانه روز در حال وبگردی هستند. کاربران اینترنتی اطلاعات بسیاری را در سایت‌های مختلف مطالعه می‌کنند و همچنین برای خرید انواع کالا و خدمات از وب سایت‌های ارایه دهنده استفاده می‌کنند.

بنابراین همه کارآفرینان و مدیران شرکت های مختلف برای معرفی و توسعه کسب و کار خود به وب سایت های قدرتمند و مدرن نیاز دارند تا علاوه بر امکان پاسخگویی به نیاز های کابرانشان بتوانند کسب درآمد نمایند اما راه اندازی و مدیریت وب سایت چالش های فراوانی برای مدیران دارد.

قدم اول ثبت دامین مناسب مرتبط با کسب و کار و خرید هاست برای فضای میزبانی وب سایت است و پس از آن طراحی سایت با گرافیک و امکانات مدرن که همین قدم های اول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و درصورتی که به همه ابعاد آن توجه کافی نشود میتواند در مراحل بعدی به مشکلات بزرگی برای مدیران تبدیل شود.

خرید هاست خارجی

تهیه هاست شرایط خاصی دارد و لازم است توسط اشخاص حرفه ای و باتجربه انجام شود . اولین نکته انتخاب نوع هاستینگ است که هاست ویندوز باشد یا لینوکس و پس از آن انتخاب محل هاست که داخل ایران باشد یا خارج.

هر کدام از این موارد برای طراحان و برنامه نویسان سایت شامل ویژگی های خاصی است.

همچنین انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ نیز بسیار مهم است . برای خرید هاست بسیار مهم است که یک شرکت معتبر و با سابقه را جهت تهیه هاست و دامین انتخاب کنیم . شرکتی که خدمات پشتیبانی حرفه ای و قدرتمند داشته باشد و از سرور ها و امکانات مدرن جهت ارائه خدمات هاست استفاده کند.

مزایا و معایب هاست های داخل کشور و خارج کشور درسئو سایت
مزیت کلی هاست های ایرانی در مقایسه با هاست های خارجی به سرعت لود سایت برای بازدیدکنندگان در داخل کشور برمیگردد. با توجه به پهنای باند و سرعت ضعیف اینترنت در ایران موقعیت جغرافیایی سرور میزبان وب سایت شما بر روی سرعت لود سایت نیز تاثیر گذار است . به عنوان مثال اگر از تبریز به شمال برویم مسافت خیلی کوتاه تر از اصفهان به شمال میباشد! مسیر رسیدن به شمال از تبریز بهتر و کوتاه تر است و اگر از سرعت اینترنت بالاتر برخوردار باشید این وقفه اصلا به چشم نمیخورد در عوض قیمت هاست های سرور ایران از هاست های خارجی گران تر میباشد.

 

هاست با کیفیت تاثیر فوق العاده ای بر روی سئو سایت میگذارد ولی همانطور که میدانید کیفیت هاست بطور مستقیم روی سئو تاثیر نگذاشته و به تنهایی از فاکتورهای افزایش رتبه سایت در جستجو نمی باشد ولی بصورت غیرمستقیم تاثیر بالایی بر روی سئو سایت شما میگذارد.

گفتنی است که اگر شرکت ارائه کننده هاست در ایران باشید دلیل بر این نیست که هاست ایرانی است. به عنوان مثال خیلی از شرکت های داخلی سرویس ها را از خارج تهیه میکنند و فقط فروشنده هاست سی پنل خارجی میباشند.

خرید هاست خارجی

شرکت نت افزار به عنوان یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین شرکت های خدمات هاست و دامین امروز محبوبیت خاصی میان مدیران و وبمستران دارد.

ارائه خدمات متنوع و گسترده هاستینگ ، استفاده از سرور های قدرتمند در خارج از کشور و پشتیبانی ۲۴ ساعته قدرتمند از ویژگی های محبوب نت افزار است.

ویژگی‌های محبوب شرکت نت افزار

سرویس های ارائه شده در شرکت نت افزار دارای گارانتی تست ۱۰۰ ساعته می باشد و مشتریان میتوانند در این زمان بدون هیچ پیش شرطی تمامی هزینه خود رو عودت بگیرید.

کلیه محصولات نت افزار با تضمین آپتایم بالای ۹۹ درصد ارائه می گردند و بستری حرفه ای در شبکه ، مانتیتورینگ همیشگی و سخت افزار قوی پشتوانه این مجموعه معتبر است.

خرید هاست خارجی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *