طراحی سایت نت افزار

hosting image
بهینه سازی سایت

خدمات طراحی وب سایت

خدمات طراحی وب سایت

اگر شما به عنوان یک مدیر در نظر دارید برای مطرح شدن کسب و کار خود اقدام به راه اندازی یک سایت کنید باید در نظر داشته باشید که تنها داشتن یک سایت نمی تواند کمک شایانی به کسب و کار شما کند، که در این صورت فقط زمان و هزینه ی خود را هدر داده اید. لازمه ی طراحی سایت حرفه ای رعایت نکاتی است که در ادامه به آنها می پردازیم.

شاید اگر ۲ سال پیش اقدام به طراحی وب می کردید به راحتی از رقیبان خود جلو می افتادید ولی امروز تمامی مدیران با تدبیر متوجه این قضیه شده اند که داشتن وب سایت نقش کلیدی و حیاتی در ماندگاری کسب و کار آنها دارد. طراحی وب سایت ساده دیگر به کار شما نمی آید و باید یک سایت حرفه ای داشته باشید تا تمام عیار به جنگ با رقیبانتان برود.

خدمات طراحی وب سایت

راز ماندگاری کسب و کار شما در محیط مجازی در جمله زیر خلاصه شده است:

داشتن یک وب سایت زیبا با سرعت لود بالا که ساده طراحی شده باشد و هرچیزی دقیقا سرجای خودش باشد، مدام به روزرسانی شود و محتوا ارائه دهد (البته محتوای مفید) تمامی المان های سئو در آن رعایت شود. در غیر این صورت دیر یا زود از چرخه رقابت حذف خواهید شد.

در این بخش با انواع خدمات مخلتف طراحی وب آشنا خواهیم شد، خدمات طراحی وب ما شامل خدمات سئو برای بهتر دیده شدن شما در محیط مجازی، گرافیک بصری برای جذاب دیده شدن وب سایت شما، ریسپانسیو شدن وب سایت و نمایش آن در تمامی دستگاه ها، افزایش سرعت وب سایت ها با توجه به الگوریتم های روز دنیا و امنیت وب سایت می باشد.

طراحی سایتمراحل طراحی سایت در آرانیک وب:

۱- مشاوره و انتخاب نوع وب سایت مناسب شما

۲- انعقاد قرار داد و پرداخت اولیه (۵۰% مبلغ قرارداد)

۳- تحویل محتوای وب سایت به ما و شروع عملیات طراحی

۴- تحویل وب سایت شما بعد از ۱۴ روز و پرداخت نهایی

خدمات طراحی وب سایت

۵ ویژگی که یک سایت خوب و حرفه ای باید داشته باشد:

۱- استانداردهای سئو در طراحی سایت

یک سایت حرفه ای و به روز باید از استانداردهای موتورهای جستجو پیروی کند تا بتواند روند رو به رشد خود در فرآیند سئو سایت و بهینه سازی را طی کند.متاسفانه اکثر صاحبان وب سایت ها، محتوا را متناسب با سلیقه خود بارگزاری می کنند بدون اینکه اطلاع داشته باشند با این روند وب سایت خود را به ورطه مرگ می کشانند! محتوا باید متناسب با نیاز مخاطب و به نحوی تامین شود که موتور جستجو به خوبی بتواند آن را شناسایی کند تا در صورت جستجوی مخاطب محتوای مورد را به آن ارائه دهد.

استراتژی گوگل به سمت محتوای مفید در حال سیر است و مانند گذشته با روش های مخرب نمی تواند صفحات اول را تصاحب کرد،اینکه چه استراتژی سئویی مناسب وب سایت شما، اینکه سئوی سایت شما به چه نحوی باشد نیاز به حضور یک سئو کار کار بلد است، آرانیک وب کلیه خدمات سئوی وب سایت شما را به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد با استفاده از خدمات ما به راحتی می توانید صفحه اول گوگل باشید و به ارائه خدمت به مشتریان گرانقدر خود بپردازید.

خدمات طراحی سایتاگر بخواهیم خیلی خودمانی با شما صحبت کنیم داشتن یک وب سایت مثل داشتن یک خودرو بدون سوخت است ماهیت خودرو رو هست ولی نمیتواند خدمت رسانی کند! و شما را به مقصد مورد نظر برساند.

خدمات طراحی وب سایت

۲- گرافیک جذاب در طراحی وب سایت

در عین گرافیک چشم نواز باید سادگی لازم جهت بازدید مخاطبان و رسیدن به هدف جستجوی آنان را نیز داشته باشد. در این زمینه می توانید از متخصصان UI/UX تیم آرانیک مشاوره بگیرید و یا حتی خلق طراحی گرافیکی سایت خود را به دستان توانمند آنان بسپارید.

طراحی سایتبرای هر کسب و کاری با توجه به نوع سبک و حیطه کار باید نوع خاصی از طراحی گرافیک را به کار گرفت تا با سلیقه مخاطبان خاص ان مجموعه کسب و کار همخوانی داشته باشد، برای همه ما پیش آمده وارد سایتی شدیم که مربوط به ما نبوده و از طراحی آن هم خوشمان نیامده است، علتش این است که اون وب سایت مناسب سلیقه مخاطبان هدف طراحی شده است.این را یادتان باشد هرکسی با هر سلیقه ای زیبایی را دوست دارد و زیبایی وب سایت شما در تامین نظر مشتری نقش به سزایی دارد.

خدمات طراحی وب سایت

۳- طراحی سایت ریسپانسیو

در دنیای مدرن و تکنولوژی های پیشرفته ی امروز سایتی دیده خواهد شد که به راحت ترین روش در دسترس بازدید قرار گیرد پس ریسپانسیو بودن طراحی سایت در دستگاه های تلفن همراه، تپلت و … اهمیت به سزایی دارد. اصلی که امروزه یکی از فاکتورهای امتیازدهی گوگل می باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو یعنی وب سایتی که نگران اجرا نشدن ان در هیچ دستگاهی نیستید! وب سایت ریسپانسیو مثل یک موجود بدون استخوان انعطاف پذیر و مثل یک پلنگ شکاری از سرعت بالایی برخوردار است. وب سایت شما فقط نباید در کامپیوتر شخصی شما زیبا دیده شود باید در گوشی در تبلت و یا مانتیورهای دیگر هم به خوبی دیده شود! دستگاه استفاده کننده از وب سایت شما ممکنه است سایز کوچکی داشته باشد ولی این کوچکی نباید باعث شود دسترسی به موارد سایت کم شود بلکه باید خود را با صفحه نمایش کوچک هم خود را وفق دهد.

بر طبق قانون جدید کنسرسیوم جهانی وب تمامی وب سایت ها الزام به ریسپانسیو بودن شده اند،در همین راستا وب سایتی که ما برای شما طراحی می کنیم کاملا ریسپانسیو است و یکی از المان های مهم یک وب سایت به روز را شما در وب سایت خود دارید.

خدمات طراحی وب سایت

۴- سرعت سایت

مخاطب شما وقتی کلمه ی کلیدی مدنظر خود را سرچ می کند پس از نمایش نتایج جستجو چندین سایت ابتدایی لیست را برای بازدید باز می کند. اگر سایت شما چند ثانیه بیشتر از بقیه سایت ها برای لود شدن زمان ببرد باید مخاطب خود را ندیده فراموش کنید، مخاطبی که بعضا می تواند با بازدید از سایت شما به مشتری شما تبدیل شود. پس در نظر داشته باشید سایت شما باید سرعت لود مناسبی داشته باشد.

۵- امنیت سایت طراحی شده  …

آیا می دانید روزانه هزاران سایت به سبب هک شدن توسط هکرها برای همیشه از دسترس خارج می شوند؟ اگر نمیخواهید با چنین صحنه ای مواجه شوید حتما امنیت سایت را جدی بگیرید.

تیم مختصصان آرانیک وب به تمام این اصول مسلط بوده و برای ارائه یک وب سایت حرفه ای به مشتریان خود آماده است. لبخند رضایت مشتریانمان گواه این ادعاست. تلاش ما بر این است که بتوانیم با ارائه بهترین خدمات در زمینه طراحی سایت در توسعه کسب و کار شما ایفای نقش کنیم.

خدمات طراحی وب سایت

نگران نباشید تیم پشتیبانی آرانیک وب همواره در ادامه ی مسیر همراه شما خواهد بود

طراحی سایت پروژه ای کوتاه مدت نیست و همواره ضمن پیاده سازی اصول طراحی، سئو، امنیت، سرعت، سادگی، جذابیت و … نیازمند به روز رسانی محتوایی و … می باشد. تیم پشتیبانی آرانیک وب در این مسیر همراه شما خواهد بود و جهت تولید محتوای مناسب و استراتژی های یازاریابی در دنیای اینترنت، استراتژی های جذب مشتری، تبدیل کاربر به مشتری و … مشاوره می دهد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *