طراحی سایت نت افزار

hosting image

تبدیل وب سایت به برنامه موبایل iPhone و Android

 تبدیل وب سایت به برنامه موبایل iPhone و Android

برای تبدیل وب سایت به برنامه موبایل مخصوص iPhone و Android ابتدا می بایست نسخه موبایلی وب سایت خود را تهیه نمایید که برای پیاده سازی نسخه موبایلی سایت به شما پیشنهاد می نمایم سایت خود را ریسپانسیو نمایید. پس از تهیه نسخه موبایلی وب سایت به سایت www.appypie.com/convert-website-to-mobile-apps مراجعه نموده و آدرس سایت موبایلی و یا ریسپانسیو خود را درج نمایید. در صورتی که سایت شما نسخه موبایلی نداشته باشد این سایت به صورت خودکار نسخه موبایلی سایت شما را تهیه می نماید که البته کیفیت مناسبی ندارد، پس بهتر است با مراجعه به متخصص طراحی نسخه موبایل سایت سازگار با موبایل طراحی شود.

website-

به صفحه دیگری هدایت می شوید که در این بخش می بایست اطلاعات لازم در مورد برنامه و وب سایت خود را تکمیل نمایید و همچنین فایل لوگو و پس زمینه برای برنامه خود انتخاب نمایید. همچنین می توانید از تصاویر موجود در کتابخانه همین سایت استفاده نمایید.

Android

پس از تکمیل مشخصات برنامه در مرحله اول می بایست اطلاعات مربوط به برنامه را ایجاد نمایید. در این مرحله در بخش های بالا ۵ منو به صورت پیش فرض برای شما ایجاد شده اند که با کلیک بر روی هر یک می توانید بخش مورد نظر را ویرایش نمایید. بر روی هر کدام از کلیدهای بالا About , Contact , Call Us , Quote و website کلیک نموده و اطلاعات مربوط به بخش مورد نظر را تکمیل نمایید. در صورتی که قصد حذف منوی خاصی را داشته باشید می توانید بر روی علامت x بالای صفحه مورد نظر کلیک نمایید و همچنین در صورتی که قصد اضافه کردن صفحه به صفحات موجود را داشته باشید می توانید نوع بخشی که قصد ایجاد آن را دارید از بخش Choose from following pages to add to your Mobile App انتخاب نموده و سپس صفحه مورد نظر خود را تکمیل نمایید. سمت راست نیز پیش نمایش برنامه به شما نمایش داده می شود که می توانید ظاهر برنامه خود را در موبایل مشاهده نمایید.

<a href=Android" width="300" height="234" />

* دقت نمایید حداقل تعداد صفحات برنامه شما می بایست بیشتر از ۴ صفحه باشد.

پس از تکمیل این مرحله می بایست در مرحبه بعدی آدرس ایمیل خود را درج نمایید تا اطلاعات مربوط به برنامه برای شما ارسال گردد.

تبدیل وب سایت به برنامه موبایل iPhone و Android

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *