طراحی سایت نت افزار

hosting image
اکستنشن های گوگل کروم برای طراحان و برنامه نویسان وب سایت

اکستنشن های گوگل کروم برای طراحان و برنامه نویسان وب سایت

 

در حال حاضر مرورگر گوگل کوروم یک مرورگر بسیار عالی است. اما راه های زیادی برای بهبود آن وجود دارد. مانند دانلود افزونه ها.  افزونه ها اساسا اپلیکیشن های کوچکی هستند که ویژگی های اضافی  را به یک مرورگر اضافه می کنند. گوگل دارای ده ها افزونه در فروشگاه وب کوروم است که همه کار می تواند برای شما انجام دهد از صرفه جویی در زمان و هزینه تا ذخیره پسورد.

شما می توانید افزونه های کوروم را با فشار دادن نماد منو در گوشه سمت راست بالای مرورگر مدیریت کنید. گزینه ابزارهای بیشتر را انتخاب کرده و گزینه “extention” را انتخاب کنید.

پس از نصب افزونه در کروم ، معمولا یک آیکون کوچک برای آنها در کنار فیلد url ظاهر می شود. در این مقاله با برخی از افزونه های گوگل کوروم آشنا می شوید.

گوگل کروم مرورگری است که بیشترین استفاده را در میان تمام مرورگرها دارد.  مجموعه ای از ابزارها و افزونه ها را جهت نوشتن وب و اشکال زدایی وب سایت ارائه می دهد تا توسعه دهندگان بتوانند به آسانی با آن کار کنند. اما فقط این ها نیست.  توانایی های گوگل کروم با وجود هزاران افزونه امکان انجام ترفند های مختلف را گسترش می دهد.  تست وب سایت ها و برنامه های در حال توسعه، آزمایش با فونت های دیگر و طرح بندی از جمله توانایی های گوگل کروم است.

آیا شما یک طراح و یا توسعه دهنده وب سایت هستید؟  در این مقاله یکی از توسعه های گوگل کوروم گفته شده است که می تواند به شما در طراحی کمک کند.

در حالی که ابزارهای گوگل، به شما امکانات فراوانی را برای توسعه و طراحی وب سایت می دهد ، با افزودن افزونه ها شما می توانید عملکرد های مرورگر خود را به خوبی گسترش دهید.

با توجه به نیازهای شما و انتخاب افزونه ها، می توانید به راحتی یک محیط کار شخصی ایجاد کنید که به میزان قابل توجهی می تواند کار شما را بهبود ببخشد.

چند برنامه گوگل کروم که برای شما انتخاب کرده ایم ، به دسته بندی های زیر طبقه بندی می شوند:

افزونه های مفید گوگل کروم

نمایش زمین از google earth

این افزونه یک تصویر ماهواره ای جذاب را از  google earth  هر بار که برگه جدیدی باز می کنید، می گیرد. شما می توانید عکس ها را به عنوان تصویر زمینه ذخیره کنید و یا آنها را در گوگل مپ مشاهده کنید و یا آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن های گوگل نیز همچنان از این صفحه قابل دسترسی هستند که می توانید که می توانید با کشیدن موس خود بر روی منو در گوشه سمت چپ بالا آن را پیدا کنید.

MagiCSS

یک افزونه ویرایشگر CSS است که دارای یک ویرایشگر داخلی است، که می تواند کدهای CSS  را زیباتر کند.

CSS Dig

CSS DIG گروه ها، سبک ها و بلوک سبک ها را در اکثروب سایت ها پیدا می کند. این کار راه حل آسان برای تجزیه و تحلیل کد و برنامه ریزی مجدد در وب سایت ها است.

CSSViewer

ابزار و افزونه های دیگری وجود دارد که بتوانند کار این افزونه را انجام دهند حتی شاید بهتر از این افزونه آن کار را انجام دهند ولی هیچ کدام از آنها پسوند گوگل کروم را ندارند. بنابراین استفاده از این افزونه بسیار ساده است فقط کافی است بر روی آن در نوار ابزار کلیک کنید و روی هر عنصری که می خواهید بازبینی شود کلیک کنید.

CSS-Shack

یک پلاگین است که به شما اجازه می دهد تا سبک های لایه را انتخاب کنید (درست مانند اپلیکیشن های ویرایش تصویر) و آن را به یک فایل CSS ساده صادر کنید.

CSS3 generator

همانطور که از نام آن پیدا است، تمام کد های مورد نیاز css  را تولید می کند.

CSS Shapes Editor

 یک اکستنشن برای ویرایش مقادیر css shape  است.

اکستنشن های ویرایشگر

WordPress Style Editor

با این ابزار شما می توانید استایل های وردپرس خود را بازرسی کنید و ویرایش  css خود را به صورت مستقیم انجام دهید.

PageEdit

این ابزار گوگل کروم را به WYSIWYG  ویرایشگر html  تغییر خواهد داد که به شما این امکان را می دهد تا صفحات خود را ویرایش کنید.

افزونه های عملکرد و معتبر سازی

Perfmap

این ابزار یک برنامه افزودنی است که یک نقشه عملکردی از دامنه شما را تعیین می کند و زمان بندی منابع موجود در مرورگر را با استفاده از این API  بارگزاری می کند.

اعتبار (validity)

این یک افزونه است که به شما اجازه می دهد تا هر صفحه وب که خواستید را تائید کنید.

اکستنشن های گوگل کروم برای طراحان و برنامه نویسان وب سایت

Visual Inspector

این برنامه یک افزونه در گوگل کوروم است که به طراحان این امکان را می دهد تا ویرایش های موقت در وب سایت را بدون برنامه نویسی انجام دهند.

فهرست برنامه نویسان وب

این افزونه یک اکستنشن است که هر صفحه را برای خطاها و اشتباهات چک می کند.

Bootlint This Page

این افزونه یک دکمه bootline  به هر صفحه اضافه خواهد کرد که هر صفحه را برای خطاهای رایج بررسی می کند. خطاها در پنجره کنسول نشان داده شده می شود.

پلاگین های اندازه گیری

ابعاد

این افزونه ابزار ساده و در عین حال فوق العاده مفید است که عرض و ارتفاع صفحه شما را اندازه گیری می کند.

افزونه های رنگ بندی

Color zilla

این افزونه در اصل برای فایرفاکس طراحی شده است. این پلاگین بسیاری از ابزارهای رنگی مانند eyedropper ، جمع کننده رنگ و پالت بیننده را اضافه می کند.

تستر طراحی وب سایت ریسپانسیو

تستر طراحی سایت ریسپانسیو یک ابزار است که به شما اجازه می دهد تا وب سایت خود را بر روی هر دستگاهی تست کنید.

بهترین افزونه های گوگل کروم برای توسعه دهندگان وب سایت

اکستنشن های گوگل کروم برای طراحان و برنامه نویسان وب سایت

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *