طراحی سایت نت افزار

hosting image
افزایش سرعت بارگیری وب سایت

افزایش سرعت بارگیری وب سایت

افزایش سرعت بارگیری وب سایت

 

 

 

سرعت بارگیری صفحات وب سایت تان عامل بسیاری مهمی در تجربه کاربری و بهینه سازی سایت شما برای سئو است. بنابراین قبل از زیبایی طرح وب سایت باید به سرعت لود سایت خود اهمیت بدهید.

بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده توسط KISSMETRICS تقریبا نصف مشتریان از صفحات وب سایت انتظار دارند تا در عرض ۲ ثانیه و حتی کمتر بارگیری شوند؛ اگر صفحه سایت شما بیشتر از این میزان برای بارگیری به طول انجامید، مطمئن باشید که کیفیت تجربه کاربری پایین می‌آید. اگر صفحه وب سایت شما بیش از سه ثانیه برای بارگیری به طول انجامید، به طور میانگین ۴۰ درصد از بازدیدکنندگان سایت خود را از دست می دهید؛ هر یک ثانیه بیشتر در مدت میزان بارگیری، ۷ درصد به این آمار افزوده می شود. یک وب سایت کند و کم سرعت می تواند فرصت های فروش و جذب کاربران را بسیار بیشتر از دست بدهد.

به علاوه، در حالی که زمان بارگیری زیاد و یا بارگیری کند می تواند به ضرر تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت تان شود، هم چنین باعث می شود تا فرصت های زیادی از وب سایت تان از دست برود و این موضوع بر رتبه بندی مرورگرها و سئو و بهینه سازی سایت نیز تاثیر منفی می گذارد. شاید این تاثیر بسیار اندک باشد، اما قطعا باید هر کاری از دست تان بر بیاید انجام دهید تا رتبه بندی وب سایت تان افزایش یابد و سئو و بهینه سازی سایت شما هم بهتر خواهد شد.

افزایش سرعت بارگیری وب سایت

 

برای آن که کمک کنید که سرعت لود صفحات سایت شما کمتر از ۳ ثانیه شود، ابتدا، یک سبک ساده طراحی را انتخاب کنید و از به کاربر بردن عوامل غیر ضروی و موارد تزئینی ممانعت به عمل آورید (در تست A/B طراحی های ساده عموما بهتر از طراحی های شلوغ و پر آب و تاب می باشد)؛ دوم، تصاویر وب سایت تان را بهینه سازی کنید، شما نباید از HTML برای تغییر اندازه آن ها استفاده کنید؛ سوم، از استفاده بیش از حد از پلاگین ها ممانعت به عمل آورید، آن ها تجربه کاربران از بازدید وب سایت تان را مختل می کنند؛ چهارم، اگر وب سایت شما محبوب می باشد، به استفاده از یک “شبکه ارائه محتوا” فکر کنید که مدت زمان پاسخگویی سرور را بهتر خواهد کرد.

افزایش سرعت بارگیری وب سایت

 

استفاده از فشرده ساز GZIP

Gzip محبوب‌ترین شیوه برای افزایش سرعت لود صفحات شما با استفاده از فشرده سازی حال حاضر می‌باشد و به کاهش تقریبا ۷۰ درصدی سایز پاسخ به درخواست کمک می‌کند. تقریبا ۹۰ دصد از ترافیک اینترنتی امروز از طریق مرورگرهایی صورت پذیرفته است که از gzip پشتیبانی می‌کنند.

استفاده از Gzip، سایز و در نتیجه مدت زمان رسیدن پاسخ‌های HTTP را کاهش می‌دهند. این شیوه ایست بسیار آسان که به کاهش وزن صفحات شما کمک خواهد کرد، و با افزودن کد زیر به فایل. htaccess فعال می شود

# compress text, html, javascript, css, xml:
AddOutputFilterByType DEFLATE text/plain
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html
AddOutputFilterByType DEFLATE text/xml
AddOutputFilterByType DEFLATE text/css
AddOutputFilterByType DEFLATE application/xml
AddOutputFilterByType DEFLATE application/xhtml+xml
AddOutputFilterByType DEFLATE application/rss+xml
AddOutputFilterByType DEFLATE application/javascript
AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-javascript
# Or, compress certain file types by extension:
<files *.html>
SetOutputFilter DEFLATE
</files>

همچنین می‌توانید از کد PHP زیر در ابتدای کد PHP یا HTML خود استفاده کنید:

<?php if (substr_count($_SERVER[‘HTTP_ACCEPT_ENCODING’], ‘gzip’)) ob_start(“ob_gzhandler”); else ob_start(); ?>

برای افزایش سرعت لود صفحات وب سایت های ورپرسی هم می‌توانید از پلااگین WP HTTP Compression استفاده کنید.

برای افزایش رنک وب سایت خود هم می‌توانید در این وب سایت هم رپورتاژ آگهی منتشر کنید:

 

افزایش سرعت بارگیری وب سایت

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *