طراحی سایت نت افزار

hosting image

افزایش بازدید سایت بدون کمک گوگل

افزایش بازدید سایت بدون کمک گوگل

افزایش بازدید سایت بدون کمک گوگل

افزایش بازدید سایت بدون کمک گوگل

دیدید وقتی یه نفر میره جایی برای مسافرت بهش میگن همه پولهات را تو یه جیبت نزار؟ البته الان که دیگه کارت اعتباری هست ولی خوب این جمله تا چند وقت پیش استفاده میشد. مثلا توی بورس هم میگن سبد سهام تشکیل بدید و از چند صنعت سهام داشته باشید که بازنده نباشید.

ولی جالبه تو زمینه تجارت الکترونیک و سئو، توجه همه ما وبمسترها به گوگل هست. تو سبد خودمون چیز دیگه ای را جا نمیدیم. میخوایم تمام بازدیدمون از اون باشه و اصلا به روش های دیگه فکر نمی کنیم. منظورم موتورهای جستجوی دیگه نیست. بلکه کلا روش های دیگه برای کسب بازدید هست. چون اینطوری میشه مثل همون قضیه پول و جیب. اگه جیبمون را زدند دیگه پول نداریم!

حالا اگه همه سرمایمون را روی گوگل (موتورهای جستجو) بزاریم و یک دفعه از نتایج اون ها حذف بشیم که خوب دیگه چیزی نداریم!

این اتفاق همچین خارج از تصور هم نیست. مثل اتفاقی که در الگوریتم گوگل و پاندای سئو کار در سال ۲۰۱۱ رخ داد. خیلی از سایت ها به دلیل تغییر روند کاریه گوگل، رتبه خودشون را در صفحات اول گوگل از دست دادند و میشه گفت به صورت کلی تجارت اون ها نابود شد.

حالا به نظر شما راه های دیگه ای هم هست که ما بتونیم بازدید کنندگان را به سایت خودمون راهی کنیم؟

نظر دادن در وبلاگ ها و انجمن ها

شرکت در سایت های پرسش و پاسخ

شرکت در مباحث سایت های اشتراک مطالب

فقط دقت کنید که کارهایی که نیاز به صرف هزینه دارند منظور ما نیستند. خوب شاید بگید بله میشه بنر تو فلان سایت گذاشت و روزی چند صد بازدیدکننده داشت. بله میشه ولی منظور ما روش هاییست که هزینه بر نباشه!

نظر دادن در وبلاگ ها و انجمن ها

در زمینه هایی که شما بتونید فعالیت کنید، قطعا وبلاگ ها و انجمن های بزرگی وجود دارند که شاید روزانه چند صد و یا حتی چندین هزار بازدیدکننده داشته باشند. اگه شما بتونید تو این سایت ها مشارکت کنید، نظرات مفید و به درد بخور بدید و یا اینکه در انجمن ها نوشته ها و یا آموزش های تخصصی بزارید، قطعا بازدیدکنندگان زیادی را به سایت خودتون می کشونید. دیگه براتون هم مهم نیست که لینک ها اونجا nofollow هستند و یا غیر مستقیم!

به طور مثال چندین سال پیش که تازه موبایل d900 ساموسنگ اومده بود، من عضوی از انجمن موبایلستان بودم. تو اونجا تاپیکی راه انداختم و اول نحوه نصب برنامه روی این گوشی و بعد هم نرم افزارها و بازی های اون را برای سایرین گذاشتم. شاید این تاپیک چند هزار بازدید پیدا کرده بود و لینک های تو امضا من تو این تاپیک که حسابی ایندکس شده بود هیچی، کلی از بچه ها هم میومدن به سایت خود من که ببینن اونجا هم چیزی جدیدی در این مورد هست یا نه؟

افزایش بازدید سایت بدون کمک گوگل

شرکت در سایت های پرسش و پاسخ

یکی دیگر از روش هایی که واقعا میشه بازدید کننده خوبی از اون به دست اورد پاسخ دادن به سوالات در سایت های پرسش و پاسخ مثل Yahoo Answers و یا همین قسمت پرسش و پاسخ سایت سئوست. امروزه هر کسی سوالی و یا مشکلی داره میاد و تو این سایت ها بیان می کنه. اگه شما بتونید تو این سایت ها جواب مناسبی بدید و سایت خودتون را بعنوان منبع اون اعلام کنید، بازدید کننده زیادی بدست خواهید اورد! البته سعی کنید جواب های بیخود ندید و یا اینکه فقط برای گذاشتن لینکتون جواب ندید که این ها جواب عکس داره.

به نظر من موارد زیر را در این زمینه حتما رعایت کنید:

-به هیچ عنوان اسپم ندید که به احتمال زیاد خیلی زود بن میشید!

-سعی کنید ۵۰% پاسخ هاتون دارای لینک به جایی نباشه! این میتونه به شما کمک کنه که اینطور نشون بدید که شما برای کمک به دیگران اونجایید نه کسب بازدید!

شرکت در مباحث سایت های اشتراک مطالب

سایت بزرگی مثل LinkedIn را در نظر بگیرید. روزانه چندین هزار بازدید داره و مطالبی در اون به اشتراک گذاشته میشه و همچنین گروه های تخصصی در اون وجود دارند که به بحث و تبادل نظر در مورد مسایلی که در اون تسلط دارند می پردازند. شم میتونید تو این سایت ها عضو بشید، گروه های کاری خودتون را مشخص کنید و در مباحث اون شرکت کنید و با اراده اطلاعات مناسب، سایرین را به سایت خودتون بکشونید.

باور کنید که همه دوست دارند به سایت یک متخصص سر بزنند

افزایش بازدید سایت بدون کمک گوگل

https://t.me/netafzarpcc

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *