طراحی سایت نت افزار

hosting image
فوت و فن سئو کارها

آموزش سئو سایت seo

آموزش سئو سایت seo

سئو چیست؟

امروز نقش اینترنت و تکنولوژی در زندگی اکثر افراد بسیار پر رنگ شده و حجم قابل توجهی از برای پیداکردن شخص یا مجموعه ای برای خدمات و یا خرید از اینترنت و موتورهای جستجو از قبیل گوگل ، یاهو و بینگ استفاده میکنند. سئو در واقع راهکاری است که از طریق آن میتوان در صدر نتیج جستجو در موتورهای جستجو قرار گرفت.
Seo مخفف کلمات search engine optimization است. و از سال 1990 که موتورهای جستجو پا به عرصه گذاشته اند این علم نیز ایجاد شده است.از بین موتورهای جستجو گوگل از میزان رضایتمندی و استفاده بیشتری را در بین کاربران دارد.

گوگل دیجیتال گاراژ

گوگل دیجیتال گاراژ

 

گوگل دیجیتال گاراژ : آیا در کسب و کاری که انجام میدهید، سعی می کنید فقط به دنبال مهارت های دیجیتالی خود بروید و از کم کم از عرصه خود کنار گذاشته شوید؟ و یا یک کارآفرین مشتاقی هستید که به دنبال توسعه کسب و کار خود به صورت مادام العمر هستید؟ شرکت بزرگ گوگل که یکی از پیشتازان و بزرگان صنایع دیجیتال جهان است، برای بهبود یافتن و توسعه کسب و کار مردم با فناوری های دیجیتال، راه و روش های مختلفی ارائه کرده که یکی از کاربردی ترین آن ها گوگل دیجیتال گاراژ است.

دوره آموزش سئو و گوگل ادوردز

دوره آموزش سئو و گوگل ادوردز

آموزش سئو سایت seo

دوره آموزش سئو و گوگل ادوردز : در بین تمامی سایت های اینترنتی رقابت تنگاتنگی برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل، افزایش بازدید سایت وجود دارد. از راه کار ها در این زمینه می توانیم به نکاتسئو و نیز به روز رسانی سایت با توجه به آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل، نکات مهم در زمینه گوگل ادوردز و همچنین گوگل آنالیتیک اشاره کرد. مرکز آموزش اینتن در این دوره قصد دارد دوره ای بلندمدت و کاملا عملی را به جهت برگزاری دوره های دیجیتال مارکتینگ برگزار کند.
مهمترین مبحث دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ سئو است .سئو مفاهیم مختلفی در دنیای وب دارد. مفهوم سئو در نظر مدیران سایت را می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد: گروهی از مدیران شبکه بر این باورند که سئو یک فرآیند کلی و یکباره است که با استفاده از آن می توانند در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه خود برسند که از این طریق سایت خود به نتایج شگفت انگیزی دست پیدا می کند. اما در مقابل دسته دیگری از مدیران سایت اعتقاد دارند که برای بهبود سایت از طریق سئو باید تلاش بسیاری انجام دهند که نیاز به صبوری زیادی دارد و در مدت زمان محدود نمی توان به بهترین نتیجه برای سایت دست یافت.

ا
آموزش سئو سایت seo
تگ کنونیکال canonical چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

تگ کنونیکال canonical چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

یک تگ کنونیکال canonical روشی است که به موتورهای جست و جو بیان می کند که یک URL خاص کپی شده از یک صفحه اصلی است.با استفاده از تگ کنونیکال canonical از مشکلات بسیاری همانند نمایش محتویات مشابه یا تکراری در چندین URL جلوگیری به عمل می آید.عملا تگ کنونیکال canonical به موتورهای جست و جو این موضوع را عنوان می نماید که کدام نسخه از URL ای که شما می خواهید در نتایج ظاهر می شود.

آموزش سئو سایت seo

چرا تگ کنونیکال canonical مهم است؟

داشتن محتویات تکراری یک موضوع پیچیده است اما زمانی که موتورهای جست و جو تعداد زیادی از URL ها با محتویات مشابه یا یکسان را بررسی می کند و در نتایج جست جوی خود ظاهر می نماید، می تواند منجر به تعدادی از مشکلات SEO شود.در گام اول اگر کاوشگران از محتویات بیش از حد تکراری استفاده کنند ممکن است به خاطر این اقدام برخی از محتویات منحصر به فرد خود را از دست بدهند.در گام دوم تکثیر اطلاعات در ابعاد وسیع ممکن است رتبه شما را تضعیف نماید.و در پایان اگر به محتویات شما رتبه ای تعلق بگیرد موتورهای جست و جو ممکن است URL اشتباهی را به عنوان URL اصلی بر گزیند.کانونی سازی به شما کمک می کند که محتوای تکراری خود را کنترل نمایید .

آموزش سئو سایت seo

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *