طراحی سایت نت افزار

hosting image
سرویس هاست و دامنه

سرویس هاست و دامنه

سرویس هاست و دامنه

راهنمایی خرید هاست
شرکتهای طراحی سایت از گذشته تا کنون خدمات مربوط به طراحی سایت ، بهینه سازی سایت وطراحی اپلیکیشن و همچنین سرور و دامنه و هاست را به انجام می رسانند. پشتیبانی اطلاعات از طراحی سایت های انجام شده در هاستینگ (host) بدون دریافت هیچ هزینه ای صورت می گیرد. تمامی اطلاعات مربوط به طراحی سایت و همچنین ایمیل شما در امنیت کامل قرار خواهند گرفت تا همیشه و در همه حال در خصوص طراحی سایت خود مطمئن و آسوده خاطر باشید و بدون نگرانی بتوانید تجارت و بازاریابی اینترنتی را ازطریق طراحی سایت خودتان به نحو احسنت انجام دهید.

سرویس هاست و دامنه

هاست چیست و چگونه کار می‌کند

هاست یا همان میزبانی وب محلی است که اطلاعات وب سایت شما بر روی آن قرار می‌گیرد تا کاربران از طریق ارتباط با آن، امکان مشاهده وب سایت را داشته باشند. در واقع اطلاعات شما می‌بایست بر روی دستگاهی قرار بگیرد که ۲۴ ساعته و به‌طور مداوم به اینترنت متصل باشد و کاربران در هر لحظه از شبانه‌روز بتوانند در فضای اینترنت، وب سایت شما را مشاهده کنند. به این دستگاه سرور گفته می‌شود. میزبانی‌های وب ممکن است اشتراکی یا اختصاصی باشند. بسته به سایتی که طراحی خواهید کرد و امکاناتی که این سایت نیاز خواهد داشت، نوع میزبانی خود را انتخاب می‌کنید. هم‌چنین سرور مورد نظر شما ممکن است در داخل کشور یا خارج از آن باشد. با توجه به طیف مخاطبان خود که در داخل یا خارج از کشور هستند، محل سرور را انتخاب خواهید کرد.

سرویس هاست و دامنه

هاست چیستسرویس هاست و دامنه

 

با تهیه یک میزبانی، بسته به نوع آن، ابزار دسترسی به فضای این میزبانی از طریق شرکت هاستینگ به شما ارائه می‌گردد.

سرویس هاست و دامنه

همچنین رکوردهای DNS از طرف شرکت هاستینگ به شما اعلام می‌شود تا پس از بارگذاری اطلاعات وب سایت بر روی میزبانی و تعریف آدرس دامنه وب سایت در آن، DNS ها را بر روی دامنه تنظیم نمایید. در این مرحله با وارد شدن آدرس دامنه شما در مرورگر، کاربران به وب سایت شما هدایت خواهند شد.

سرویس هاست و دامنه

دامنه چیست
دامنه یا آدرس وب سایت شما در دنیای اینترنت، از دو بخش اصلی تشکیل شده‌است: نام دامنه و پسوند آن. نام دامنه بستگی زیادی به سلیقه شما و محتوای وب سایت دارد.

سرویس هاست و دامنه

همان‌طور که گفته شد، این نام می‌تواند متشکل از اعداد، حروف و یا هردوی آن‌ها باشد. نام دامنه با “.” از پسوند آن جدا می‌شود. پسوندها در دو دسته‌ی اصلی بین‌المللی و ملی طبقه‌بندی می‌شوند که انتخاب پسوند مناسب نیز متاثر از حوزه فعالیت وب سایت و نظر شخصی شما خواهد بود. مثلا com. نمونه‌ای از پسوند بین‌المللی و ir. نمونه‌ای از پسوند ملی ایران است.

سرویس هاست و دامنه

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *