طراحی سایت نت افزار

hosting image

ساخت سایت مهندسی

ساخت سایت مهندسی

 

 

امروزه اینترنت به گونه ای پیشرفت نموده که مردم برای کسب اطلاعات در زمینه‌ های مختلف به آن رجوع می کنند. داشتن سایت مهندسی برای مهندسین و افرادی که در این زمینه  فعالیت دارند امری ضروری محسوب می شود، با چنین سایتی می توانید با جامعه گسترده تری از متخصصین در ارتباط باشید و کار‌ها و مهارت‌های خود را در معرض دید همگانی بگذارید. علاوه بر این ها داشتن سایت جامع مهندسی که انواع گرایشات مهندسی  را به بازدیدکنندگان معرفی می کند خدمت بزرگی به جامعه علمی  می نماید.

ساخت سایت مهندسی

داشتن یک وبسایت مهندسی برای شرکت‌های مهندسی که در عرصه‌های گوناگون فعالیت می کنند فرصتی برای سودآوری بیشتر است ؛ مهندسان زیر می توانند از طریق وبسایت ، نمونه کار‌ها و پروژه‌های اجرایی خود را در معرض دید میلیون ها کارفرمای آماده به تحویل پروژه قرار دهند و تجارت خود را رونق بخشند : مهندسان عمران ، مهندسان برق، مهندسان مکانیک، مهندسان ساخت و تولید و غیره. مهندسان راه و ساختمان ، کار‌شناسان فنی، مهندسین سد، مهندسان زلزله ، سازه‌های عظیم ، شرکت‌های مهندسین مشاور و مهندسان سایر رشته‌های فنی و …

 

ویژگی های ساخت سایت مهندسی

در زیر با برخی از ویژگی های مهم در ساخت سایت مهندسی آشنا خواهیم شد:

  • معرفی:

مهم ترین ویژگی سایت مهندسی، بخش معرفی شرکت است باید در این بخش امکانات تخصصی مناسب جهت معرفی پروژه ها ،طرح ها و دیگر سوابق کاری مانند برخی از اطلاعات در رابطه با شرکت مهندسی و پیشینه فعالیت هایش را قرار دهید. عموما این کارها در صفحات درباره ما و معرفی انجام می شود. در واقع  این بخش ها شما را بهتر به بازدید کنندگانتان معرفی می نمایند و آن ها را برای معرفی  شرکت مهندسی شما به دیگران تشویق می کنند.

ساخت سایت مهندسی

  • مشاوره رایگان:

امکاناتی مانند مشاوره رایگان که اغلب در غالب پرسش و پاسخ های متداول هستند می تواند به عنوان یکی از بخش های جذاب سایت مهندسی شما در نظر گرفته شود زیرا بسیاری از بازدید کنندگان پیش از عقد قرارداد دارای سوالات مشخصی می باشند، با ایجاد چنین بخشی می توانید پیش از هر اقدامی به سوالاتشان پاسخ دهید و آن ها را به عقد قرارداد با شرکتتان ترغیب کنید.

  • اخبار و مقالات:

وجود بازدیدکنندگان در سایت مهندسی از اهمیت بالایی برخوردار است. بخش اخبار و مقالات از آن دسته بخش هایی است که می تواند برای وب سایت شما بازدید کنندگان زیادی را به ارمغان بیاورد،. شما قادرید اطلاعاتی نظیر آخرین طراحی های مدرن، توضیحاتی در رابطه با متریال و دیگر موارد را در قالب مقاله ، تصویر، ویدئو و مطلب برای اطلاع عموم قرار دهد. وجود  این اطلاعات باعث بالاتر رفتن رتبه گوگل و بازدیدکنندگان شما نسبت به دیگر شرکت های رقیب می شود .

  • بهینه سازی سایت مهندسی:

هدف از بهینه سازی یا SEO سایت آوردن کاربران و بازدیدکنندگان با استفاده از نتایج گوگل و بالا آمدن سایت در موتور جستجوی گوگل است. کاربران با تایپ کلماتی مانند بهترین شرکت مهندسی ، نمونه کارهای مهندسی و … می توانند به سایت شما به عنوان سایت های موجود در اولین صفحۀ گوگل دسترسی پیدا کنند. اینکار باعث افزایش مشتری ها و قراردادهای کاری می شود. علاوه بر این زمانی که سایت شما بازدیدکنندگان و کاربران زیادی را داشته باشد دیگر سایت ها و شرکت ها حاضرند مبلغی را برای قرار دادن تبلیغاتشان در سایت مهندسی شما پرداخت نمایند. در نتیجه بهینه سازی علاوه بر افزایش درآمد از طریق سفارشات مشتری خود به عنوان روشی برای کسب درآمد اضافه نیز در نظر گرفته می شود.

ساخت سایت مهندسی

  • گالری تصاویر و آرشیو ویدیویی:

با قراردادن مجموعه ای از عکس های فعالیت ها و پروژه های اتمام یافته و یا تصاویری از پروژه های آتی خود می توانید مشتریان را از سبک و روش کاریتان مطلع نمایید. نمایش پروژه های انجام یافته و یا توانمندی های شرکت مهندسی به شکل فیلم و کلیپ می تواند تاثیر بیش تری بر بازدیدکنندگان سایت مهندسی ایجاد نماید. وجود نمونه کارها باعث اطمینان بیش تر مشتری نسبت به شرکت مهندسی شما می گردد و اینکار باعث می شود تا افرادی که برای اولین بار با شرکتتان آشنا می شوند نیز شرکت شما را برای انجام پروژه هایشان انتخاب کنند.

البته علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا، سرویس ها و خدمات بسیار متنوع دیگری نیز وجود دارد که سایت سازی در زمان عقد قرارداد  آن ها را با شما در میان می گذارد تا ما هم در رونق کسب و کار شما سهم ناچیز داشته باشیم.

ساخت سایت مهندسی توسط سایت سازی

سایت سازی با در نظر گرفتن نکات حرفه ای در زمینه طراحی سایت و همچنین در نظر گرفتن سادگی، کاربردپذیری، سئو، امنیت، سرعت، مقیاس پذیری و سایر موارد پر اهمیت در وب سایت های مهندسی ، توانسته است امکانات بسیار مناسبی را در اختیار مدیران این سایت ها  قرار دهد.

  • استفاده از سامانه طراحی سایت تحت وب:

شما با استفاده از سامانه طراحی سایت تحت وب می توانید تنها با پرداخت ۱۹۰ تومان سایت مهندسی فوق حرفه ای خود را بسازید اینکار نیازی به دانستن کوچکترین اطلاعات کدنویسی ندارد و پنلی را در اختیار شما قرار می دهد که از طریق آن و با استفاده از ۲۷ قالب آماده زیبا، حرفه ای و رسپانسیو  شما را قادر می سازد تا سایتی با سلیقه خود را در کمترین زمان ممکن ایجاد کنید.

سامانه طراحی سایت تحت وب

ساخت سایت مهندسی

  • طراحی سایت اختصاصی:

بدون شک ، سایت مهندسی شما را به  موفق ترین شرکت مهندسی در سطح اینترنت تبدیل می نماید، همانطور که مطلع هستید همه مهندسین دارای وب سایت نیستند درحالیکه ظرفیت زیادی برای پذیرش پروژه از طریق اینترنت و داشتن وبسایت مهیاست. وجود وبسایت علاوه بر معروفیت و برندسازی شرکت تان باعث سودآوری بیشتر نیز می شود. طراحان و متخصصان ما قادرند سایت درخواستی شما را با بهترین و جدیدترین تکتیک های روز ایجاد کنند و باعث شناخته شدن شما در عرصه مورد نظرتان شوند.

 

طراحی سایت اختصاصی

ساخت سایت مهندسی

سایت سازی از طراحی و  پیاده سازی وب سایت های مهندسی لیستی از سرویس و خدماتی که در چنین وب سایت هایی قادر به پیاده سازی است را ارائه نموده:

  • طراحی صفحه گرافیکی و جذاب برای نمایش تخصص ها و توانایی ها شرکت مهندسی و مهندسان
  • طراحی صفحه ای با هدف فروش آنلاین کتاب های آموزشی مهندسی و مقالات
  • طراحی صفحه سایت  جهت معرفی بیوگرافی مهندسان
  • طراحی نمایش نمونه کارها و سوابق اجرایی شرکت مهندسی و مهندسان
  • طراحی صفحۀ اخبار و اطلاع رسانی اخبار مهندسی شرکت و صنایع وابسته
  • طراحی آرشیو ویدئو
  • طراحی گالری تصاویر
  • طراحی صفحه پرسش و پاسخ های متداول
  • طراحی صفحه مقالات و اخبار تخصصی مربوط به گروه مهندسی
  • طراحی صفحه تماس با ما جهت نمایش اطلاعات تماس با شرکت و اعضای تیم مهندسی
  • طراحی قسمت ارائه مشاوره مهندسی
  • طراحی بخش خدمات برای معرفی و ارایه کلیه خدمات شرکت مهندسی برای بازدیدکنندگان وب سایت.

بنابراین چنانچه تمایل دارید تا یک تجربه آنلاین فوق العاده در سفارش وب سایت مهندسی خود را داشته باشید می توانید از طریق همین لینک اقدامات اولیه را انجام دهید.
مطمئنا سایت سازی در هر زمان و شرایطی پیش از انجام مراحل طراحی و سفارش تا بعد از پیاده سازی وب سایت در کنار شما می باشد و این نوید را می دهیم تا بهترین شرایط را برای جذب و جلب بازدید کننده برای شما فراهم آوریم.

 

ساخت سایت مهندسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *