طراحی سایت نت افزار

hosting image

ایجاد انگیزه برای نوشتن مطلب جدید

ایجاد انگیزه برای نوشتن مطلب جدید

ایجاد انگیزه برای نوشتن مطلب جدید

ایجاد انگیزه برای نوشتن مطلب جدید

 

تو همه سایت ها و مقالات سئو خوندید و حتی خودتون هم دید که داشتن مطالب جدید و به روز رسانی های منظم یکی از بهترین روش های افزایش بازدید هست. حتی شاید بشه به کمک این کار، نون هرچی سئو کاره سنگ کرد!

حالا مشکل اینجاست که گاهی اوقات از خودمون میپرسیم چطوری مطالب جدید و بدیع بنویسیم؟ شاید گاهی اوقات حتی رفتیم سمتش ولی به نتیجه ای نرسیدیم و همون کپی کاری را ادامه دادیم. این مقاله بر خلاف همه مقاله های سایت سئو که توجهش به کاربران و موتورهای جستجو بود، مرکز توجهش به خود وبمستر هست، البته برای اغفزایش بازدید کاربران و موتورهای جستجو.

تو این مقاله اول درمورد ایجاد انگیزه صحبت میکنیم و انشااله در مقاله بعدی، درباره راه هایی برای پیدا کردن مطالب جدید صحبت میکنیم. ببینید ما میخوایم خودمون را به این عادت بدیم که هر۳ روز یکبار یک مقاله جدید بنویسیم. پس:

۱٫ سعی کنید مقاله را طولانی و پشت سر هم ننویسید. مثلا اگه یک مقاله قراره ۳۰ خط باشه، سعی کنید ۱۰ خط که نوشتید کمی استراحت کنید و بعدش دوباره ۱۰ خط بعدی و به همین منوال تا مقاله تمام بشه.

۲٫ اگه مقالتون کلا خیلی طولانی هست و امکانش وجود داره و باعث خراب شدن موضوع نمیشه، اون را به چند مقاله تبدیل کنید. تا نه خودتون را خسته کنید و نه خواننده را.

۳٫ سعی کنید تا میتونید برای نوشتن تمرین کنید. تمرین روی نوشتن باعث میشه که اولا سرعتتون تو نوشتن بالا بره و دوما به صورت یک کار روزمره و عادی براتون بشه. تو کارهای دانشکاهی هم دقیقا همینه. اولین بار که میخواهید مقاله بنویسید خیلی سخته، مثل جون دادنه. ولی ۲تا که نوشتید دیگه دستتون راه میفته.

۴٫ همیشه این را مد نظر داشته باشید که برای موفقیت در هر کاری باید خیلی تلاش کنید. هیچ راه کوتاهی مثل راه درست و اصلی جواب نمیده. کارهایی مثل اسپم و … ممکنه تو کوتاه مدت جواب بده ولی تو بلند مدت اصلا.  پس تمام تلاشتون برای موفقیت در این تجارت الکترونیک را به کار ببرید. به قول خارجی ها No Pain, No Gain

۵٫ به موفقیت سایتتون فکر کنید. این خیلی مسئله مهمیه. شاید به نظر بیاد خیال پردازیه. ولی سعی کنید تو روز اگه شده حتی چند دقیقه به اینکه سایت شما بازدید بالایی داره و کلیک های زیادی تو گوگل میخوره فکر کنید. در نظر بگیرید در اون وضعیت چه قدر درآمد به سمت شما سرازیر میشه. این کار بهتون انگیزه میده که بیشتر برای سایتتون تلاش کنید.

https://t.me/netafzarpcc

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *