طراحی سایت نت افزار

hosting image

استفاده از متا تگ کلمات کلیدی

استفاده از متا تگ کلمات کلیدی

استفاده از متا تگ <a href=کلمات کلیدی" width="600" height="389" />

استفاده از متا تگ کلمات کلیدی

خیلی وقت ها سوال میشه که آیا از متا تگ کلمات کلیدی باید استفاده کرد یا نه؟ یا اینکه چه طور باید اون ها را پر کرد و چه کلماتی قرار داد؟ و سوالاتی از این قبیل …

اولا که متا تگ کلمات کلیدی توسط موتور جستجوگر گوگل از سال ۲۰۰۹ به اینطرف که رسما اعلام کردن دیگه بررسی نمیشه! همینطور توسط سایت یاهو هم در همین سال اعلام شد که این متا تگ را بررسی نمیکنند. مابقی موتورهای جستجو هم ممکنه توجه بکنند و یا نکنند.

حالا ۲ تا مورد و بستن پرونده این موضوع:

۱٫ با توجه به اینکه گوگل به این تگ توجه نمیکنه، داشتن اون هیچ ضرورتی نداره!

۲٫ گذاشتن این متا تگ هم ضرری نداره جز گرفتن وقت شما!

در مورد وقت شما:

برای صفحات اصلی که این مورد فقط یکبار انجام میشه و خوب پس یکبار باید وقت بزارید. میمونه برای نوشته ها، حالا اگه از سیستمی مثل وردپرس و افزونه های سئو مثل All in one seo pack و Yoast استفاده میکنید، کارتون راحته و با زدن برچسپ، بصورت خودکار متا تگ کلمات کلیدی شما هم ایجاد میشه. ولی اگه سایتتون ایستا هست و یا امکانات افزونه مذکور را ندارید باید برای نوشتن این متا تگ ها وقت بزارید و ایجادشون کنید.

پیشنهاد من اینکه این متا تگ کلمات کلیدی را ایجاد کنید. چون به هر حال موتورهای جستجویی حتی نه چندان معروف هنوز ازش استفاده میکنند و همونطور که گفتیم گذاشتنش هم ضرری نداره، ولی توجه کنید که خیلی روش وقت نزارید. اون وقت بیشتری که میخواهید روی ایجاد این کلمات بزارید بهتره روی ایجاد محتوای مناسب بزارید.

پس دیگه بهتره در مورد ایجادش، عدم ایجادش، محتواش و  … خودتون را مشغول نکنید.

استفاده از متا تگ کلمات کلیدی

https://t.me/netafzarpcc

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *