طراحی سایت نت افزار

hosting image
میزبانی وب (WEB HOSTING) چیست؟

میزبانی وب (WEB HOSTING) چیست؟

میزبانی وب (WEB HOSTING) چیست؟

 

 

 

یک وب سایت پس از طراحی جهت نمایش بر روی فضای اینترنت نیاز به یک سرور میزبان دارد . عرضه این سرویس توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات hosting در اختیار مدیران سایت قرار می گیرد.

سرویس های میزبانی انواع متنوعی دارند که به عنوان نمونه می توان به میزبانی اشتراکی، میزبانی وب اختصاصی، میزبانی ابری و … اشاره کرد.

میزبانی وب (Web Hosting):

یک وب سایت متشکل از مجموعه ایی از فایل ها می باشد. این فایل ها شامل تصاویر، متن ها و یا کدهایی است که به زبان های مختلف برنامه نویسی نظیر asp, asp .net, php و … نوشته شده و در نهایت در قالب یک سایت طراحی می گردند.

میزبانی وب (WEB HOSTING) چیست؟

هدف از طراحی یک سایت ارائه و نمایش آن بر روی فضای اینترنت و قابل روئیت برای عموم کاربران می باشد. برای این منظور نیاز است که اطلاعات سایت بر روی یک سیستم کامپیوتری که به عنوان سرور است، قرار گیرد. راه اندازی یک سرور بر روی یک کامپیوتر رو میزی نیز امکان پذیر است، اما به دلیل اینکه سیستمی که به عنوان سرور در نظر گرفته می شود بایستی از سخت افزار قوی برخوردار باشد و همچنین نیازمند نیروی انسانی با دانش تخصصی شبکه و پشتیبانی است ،

اکثر سازمان ها و افرادی که وب سایت دارند، میزبانی سایت خود را به شرکت هایی که خدمات میزبانی وب را ارائه می دهند، می سپارند . سرویس میزبانی وب نوعی سرویس اینترنت میزبان است که اجازه می دهد، بازدیدکنندگان و سازمان ها به وب سایت ها، با استفاده از شبکه جهانی وب دسترسی داشته باشند .یک سرور میزبانی بایستی همیشه روشن و به صورت ۲۴ ساعته متصل به اینترنت باشد .

میزبانی وب (WEB HOSTING) چیست؟

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *