طراحی سایت نت افزار

hosting image
نحوه انتخاب برترین کمپانی طراحی وب سایت

نحوه انتخاب برترین کمپانی طراحی وب سایت

نحوه انتخاب برترین کمپانی طراحی وب سایت

 

 

مثال کارهای طراحی وب سایت که تا به حال صورت گرفته

دقت به مثال کارهای طراحی وب سایت کمپانی و کیفیت آن ها از ارزش خیلی بالائی برخوردار می باشد. از آنجا که کار طراحی وب سایت یک کار پروژه ای به حساب می آید، یک کمپانی طراحی وب سایت بیشترین سود را وقتی خواهد برد که پروژه را در کمترین مدت ممکن بانجام رساند، کاهش مدت در خیلی از مواقع موجب می گردد که از کیفیت پروژه کـم شود و همین موضوع در پایان موجب میگردد که خریدار از این مطلب آسیب مشاهده کند. در نتیجه پیش از انتخاب کمپانی طراحی وب سایت مناسب مثال کارهای صورت گرفته بوسیله آن کمپانی را آزمایش نمائید و مشاهده کنید که آیا به خوبی کار می نمایند یا خیر.

نحوه انتخاب برترین کمپانی طراحی وب سایت

پیشینه کمپانی طراحی وب سایت را بررسی کنید

پیشینه اعتبار یک کمپانی طراحی وب سایت به کارکنان متخصصی می باشد که دارد، خیلی از کمپانی های فعال در این مورد در محلهای شیک مستقر می باشند و تلاش می نمایند با این عمل در خریدار این مطلب را القا نمایند که کمپانی آن ها کمپانی موفقی می باشد.

ولی حقیقت این می باشد که در کار طراحی وب سایت، نیروی انسانی می باشد که حرف اول را می زند. درنتیجه شرکتی که از نیروی انسانی کارشناس در مورد برنامه نویسی، گرافیک، بازاریابی اینترنتی، امنیت ا… برخوردار می باشد می تواند گزینه خوبی برای برترین کمپانی طراحی وب سایت باشد.

قدمت و سابقه کمپانی طراحی وب سایت و در عین حال مثال کارهای موفق آن کمپانی می تواند دلیل پرارزشی در انتخاب شما باشد.

چگونگی ساپورت

برخلاف فکر اشتباهی که اغلب اشخاص دارند، طراحی وب سایت نه یک محصول می باشد که قیمت ثابت و مشخص داشته باشد و نه بمعنی تمام و کامل یک پروژه می باشد که تعریف شود و مجری آن را به شکل کامل تحویل کارفرما دهد. طراحی وب سایت یک کار خدماتی می باشد، کمپانی طراحی وب سایت می بایست قادر باشد در دراز مدت ساپورت مناسبی از کارفرما بکند. به خاطر اینکه در دراز مدت نیازهای کارفرما و نیازهای جامعه تغییر پیدا می نمایند درنتیجه اشخاصی که دید پروژه ای به طراحی وب سایت دارند در طول زمان گرفتار مشکل می گردند و عمر وب سایت های آن ها کوتاه می باشد.

برترین کمپانی طراحی وب سایت شرکتی می باشد که ساپورت مناسبی بعد از تحویل وب سایت عرضه بدهد. درنتیجه در مدت انتخاب کمپانی مد نظر حتما شیوه ساپورت را مدنظر قرار بدهید.

نحوه انتخاب برترین کمپانی طراحی وب سایت

هزینه و تعرفه طراحی وب سایت چقدر می باشد؟

طراحی وب سایت گونه های متفاوتی دارد، من شرکتی را میشناسم که تمام وب سایت های مشتریانش را با بهره گیری از جوملا راه اندازی میکند ولی وب سایت خودش اختصاصی راه اندازی گردیده. وقتی که کارفرما تعریفی از پروژه مد نظر خود عرضه می دهد گونه های زیادی برای انجام آن موجود است، گونه های خیلی ارزان با بهره گیری از اسکریپت های آماده و شکل های پرهزینه تر با بهره گیری از برنامه نویسی. یکی از عامل های تمایز قیمت در طراحی وب سایت همین موضوع می باشد. لازم به ذکر است از آنجا که کار طراحی وب سایت یک کار خدماتی می باشد قطعا هر کمپانی می تواند قیمت مخصوص به خود را داشته باشد.

درنتیجه به دنبال یافتن کمترین قیمت نباشید بلکه تلاش نمایید مناسبترین قیمت را در حالتی پیدا نمائید که وب سایت راه اندازی شده جوابگوی تمام نیازهای شما باشد. خیلی از اشخاص تازه کار و بعضا کم سن و سال با بهره گیری از نرم افزار های آماده قادرند برای شما وب سایت راه اندازی نمایند ولی آیا چنین وب سایتی پاسخگوی نیازهای شما در طول زمان خواهد بود؟

طراحی وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

بی تـردید هیچ شرکتی ادعا نمی نماید که وب سایتی که ما راه اندازی میکنیم برای موتورهای جستجو بهینه نمی باشد! کلیه کمپانی های طراحی وب سایت مدعی می باشند که وب سایت های راه اندازی شده بوسیله آن ها رتبه خوبی در موتورهای جستجو کسب می نماید ولی واقعیت این می باشد که خیلی از آن ها حتی مفاهیم اولیه سئوی وب سایت و SEO را بلد نمی باشند. بعنوان نمونه یکی از پروژه هایی که هم اکنون طراحی وب سایت پارسیان مشاور آن می باشد، بوسیله شرکتی راه اندازی شده که مبانی اولیه سئوی وب سایت و راه اندازی ساختار بهینه را در آن رعایت نکرده می باشد در حالیکه این مطلب جز بندهای اساسی قرارداد طراحی فروشگاه اینترنتی آن ها بوده می باشد، مسئله این نبوده که این کمپانی نخواسته چنین کاری بکند بلکه متخصصین آن اصولا با این مفاهیم آشنا نبوده اند.

نحوه انتخاب برترین کمپانی طراحی وب سایت

چطور تشخیص دهیم که وب سایت راه اندازی شده برای موتورهای جستجو بهینه خواهد بود یا نه؟ در درجه اول می بایست آزمایش نمائید که شرکتی که ادعای طراحی وب سایت بهینه سازی شده را می نماید خودش در موتورهای جستجو به ازا عبارات پر رقابت و دشوار چه رتبه ای دارد؟ بعنوان نمونه شرکتی که میخواهد وب سایت تان را در موتورهای جستجو ارتقا دهد آیا در جستجوی عبارت “ارتقا وب سایت” یا “ارتقا وب سایت در موتورهای جستجو” در برگه اول موتورهای جستجو قرار دارد یا خیر؟ در فاز بعد می بایست آزمایش شود که آیا مخاطبان این کمپانی رتبه مناسبی در موتورهای جستجو دارند یا خیر؟

این نکته را در نظر بگیرید که شرکتی که خودش در موتورهای جستجو رتبه مناسبی دارد لزوما برای شما وب سایت مناسبی راه اندازی نمیکند، گرچه بسیار ارزنده می باشد که کمپانی فوق رتبه مناسبی داشته باشد ولی از آن مهمتر این می باشد که این کمپانی قادر باشد وب سایت مخاطبان خود را نیز به شکل بهینه برای موتورهای جستجو راه اندازی نماید.

داستان موفقیت مخاطبان

یکی از دلایل خیلی پرارزش در انتخاب برترین کمپانی طراحی وب سایت موفقیت مخاطبان آن می باشد. این مطلب که اصولا کمپانی فوق به موفقیت خریدار خود در اینترنت فکرمیکند و پیشنهادات مناسبی برای این مطلب دارد از مهمترین مبانی یک کمپانی موفق می باشد.

دیـدگاه خریداران

همیشه تلاش نمائید نظر مخاطبان پیشین کمپانی را در زمینه چگونگی عملکرد و ساپورت آن کمپانی جویا شوید. من از اشخاص زیادی شنیده ام که خیلی از کمپانی های طراحی وب سایت وقتی که مبلغ پروژه را دریافت کرده اند دیگر پاسخگوی نیازهای خریدار نبوده اند و یا مبالغی خارج از عرف برای انجام کارهای موردی طلب می کرده اند. چگونگی رابـطه کمپانی طراحی وب سایت با مخاطبان پیشین خیلی ارزش دارد.

برترین کمپانی طراحی وب سایت کدام کمپانی می باشد؟

هر شرکتی ممـکن است در یکی از زمینه ها مانند گرافیک، بهینه سازی برای موتورهای جستجو، امنیت، برنامه نویسی، چیدمان اطـلاعـات، ساپورت، روابط مناسب با خریدار، قیمت مناسب و غیره برترین داشته باشد و به شیوه قطع نمی توان شرکتی را بعنوان برترین کمپانی طراحی وب سایت معرفی کرد. امیدواریم که نکته ها بیان شده در این مطلب راهنمایی مورد نیاز را جهت انتخاب برترین کمپانی طراحی وب سایت به شما کرده باشد.

نحوه انتخاب برترین کمپانی طراحی وب سایت

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *