طراحی سایت نت افزار

hosting image
ماژول بانک قوامین برای whmcs

ماژول بانک قوامین برای whmcs

ماژول بانک قوامین برای whmcs

 

WHMCSیا WHMCompleteSolution سیستمی است که می توان از جهت راه اندازی کارتابل سازمانی، فروشگاه های IT و… استفاده کرد. این سیستم امکانات بسیاری مهمی در زمینه تخصصی IT را ارائه می کند که از جمله امکانات آن می توان به ایجاد خودکار سرویس های میزبانی (هاست) ، سرور مجازی و سرور اختصاصی و ثبت آنلاین دامنه اشاره کرد. در راستای همین امر یک ماژول کاربردی را برای این سیستم را آماده کرده ایم که در ادامه با کار برد وامکانات آن آشنا می شویم.

ماژول بانک قوامین برای whmcs

توسط این ماژول شما می توانید سیستم پرداخت خود را به صورت آنلاین کنید و کاربران شما بعد از سفارش سرویس به صورت آنلاین، توسط درگاه بانک قوامین نظر صورتحساب ایجاد شده را آنلاین پرداخت کنند. برخی از امکانات این ماژول به شرح زیر می باشد :

  • نصب آسان تنها با آپلود کردن چند فایل
  • قابلیت بازگشت وجه به پرداخت کننده در صورت بروز مشکل در هنگام پرداخت
  • قابلیت ثبت شماره صورتحساب WHMCS در پنل Merchant Account شرکت
  • ثبت رسید دیجیتالی صادر شده توسط بانک در WHMCS
  • ارائه Admin panel برای ماژول در قسمت مدیریتی WHMCSبرای مشاهده وضعیت تراکنش ها، بازگشت و تایید وجه

 

[av_button_big label=’خرید ماژول’ description_pos=’below’ link=’manually,http://cp.netafzar-pc.ir/cart.php?gid=6′ link_target=’_blank’ icon_select=’yes-left-icon’ icon=’ue859′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’red’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color’ custom_bg_hover=’#444444′ av_uid=’av-8vmzx’][/av_button_big]

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *