طراحی سایت نت افزار

hosting image

دلیل محبوبیت وردپرس بین طراحان سایت

دلیل محبوبیت وردپرس بین طراحان سایت

دلیل محبوبیت وردپرس بین طراحان سایت

دلیل محبوبیت وردپرس بین طراحان سایت

الآن راه های زیادی برای ساخت سایت هست و سیستم های مدیریت محتوای مختلفی وجود داره. هر چی که فکرشو بکنید از سایت های hardcoded در اسکریپت های مختلف گرفته تا سایت سازهای رایگانِ drag & drop.
شما میتونید بسته به هدف سایتتون هر کدوم از این روش ها رو انتخاب کنید. اما باز هم می بینیم بیشتر طراح های سایت ها وردپرس رو انتخاب می کنن.
وردپرس مزیت های زیادی داره که باعث میشن برای طیف وسیعی از سایت های مختلف مناسب باشه. برخلاف کدنویسی های ثابت، به راحتی میشه با اضافه کردن یه صفحه یا تغییر یه جهت یابی میشه بروزرسانیش کرد. از اون طرف هم برعکسِ سایت های drag & drop، خیلی انعطاف پذیره- هم برای جهت یابی انسان و هم موتورهای جستجو.
یه سایت وردپرسی میتونه نیازهای هر کسی رو برآورده کنه. هرچند که طراح سایت میتونه هر قالبی که شما بخواهید رو براتون طراحی کنید، اما خودِ وردپرس هم قالب های پیش ساخته خیلی زیادی داره. بعضی ها به اشتباه فکر می کنن وردپرس محدود کنندست اما اصلا واقعیت نداره. اتفاقا تا الآن انواع و اقسام سایت های مختلف با وردپرس ساخته شدند که اگه بگم باورتون نمیشه.
از نظر قیمت هم وردپرس واقعا به صرفه است چون رایگانه. البته باز هم باید برای خرید دامنه و میزبانی هزینه کنید، اما دیگه برای وردپرس دیگه دردسر قرارداد بستن و کارهای دیگه هم ندارید.
وقتی سایت رو ساختید و راه افتاد میتونید بدون محدودیت گسترشش بدید و بهش صفحه و محتوا اضافه کنید- البته به شرطی که فضای میزبانی کافی داشته باشید. همین ویژگی ها باعث میشه انتخاب اول استارتاپ ها و کاسبی های تازه باشه.
علاوه بر همه این ها، اگر توسعه دهنده سایتتون کارشو درست انجام بده، وردپرس از لحاظ امنیت هم مشکلی نداره. مسائل امنیتی برای هر شرکتی در هر حد و اندازه ای که باشه خیلی مهمه، چون هرکرها قربانی رو تصادفی انتخاب می کنن و کاری به مهم بودن یا نبودن شرکت ندارن. پس یه وقت اشتباها به فکرتون نزنه که چون هنوز شرکت خیلی مهمی نیستید هک نمیشید. تو دارکوب ما این مسئله رو خیلی جدی میگیریم و به مشتری هامون تضمین میدیم که تا آخرین حدی که امکان داره امن هستند و مشکلی براشون پیش نمیاد.
وردپرس نه تنها از نظر طراحی، بروزرسانی و گسترش سایت کارش حرف نداره، بلکه از نظر بهینه سازی برای موتورهای جستجو هم خیلی خوب عمل می کنه. سایت های وردپرسی خیلی واضح کدنویسی شدند و برای همین موتورهای جستجو راحت میتونن بخزن و اطلاعاتشونو با عبارت های مرتبطی که سرچ میشه مطابقت بدن. برای همین توسعه دهنده ها از این لحاظ هم خیالشون راحته که سایتی که طراحی می کنن به چشم کاربر میرسه.

دلیل محبوبیت وردپرس بین طراحان سایت

https://t.me/netafzarpcc

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *