طراحی سایت نت افزار

hosting image

حذف کلمات غیر ضروری از لینک ها

حذف کلمات غیر ضروری از لینک ها

 

  • حذف کلمات غیر ضروری از لینک ها
بعد از اینکه نوع پیوند یکتا مناسب انتخاب شد و تغییرات لازم نیز صورت گرفت، حالا میریم سراغ کلماتی که تو این لینک میاد. این آموزشی که دارم میدم بر پایه سیستم وردپرس هست ولی خوب در سایر سیستم ها و حتی سایت های ایستا هم قابل اجراست. مخلص کلام میخوایم ببینیم لینک های مطالب و برگه های ما باید چطوری باشن؟اول در کل بگم که یک لینک مناسب از ۳ تا ۵ کلمه تشکیل شده.الان در همین نوشته اگه دقت کنید عنوان ما “حذف کلمات غیر ضروری از لینک ها” هست که در زیر اون هم پیوند یکتا بصورتی که در عکس مشخصه در اومده:

 

حذف کلمات غیر ضروری از لینک ها

حذف کلمات غیر ضروری از لینک ها

همونطور که قبلا گفتیم اون قسمت عنوان مربوط به کاربران هست و این قسمت پیوند یکتا و یا همون آدرس لینک، مربوط به موتورهای جستجو (البته این قسمت هم توسط کاربران قابل استفاده هست). هر کدوم از کلماتی که در بخش ادرس لینک استفاده میشه توسط موتورهای جستجو امتیاز میگیره. حالا هر چی این کلمات بیشتر باشه این امتیاز پخش میشه. به بیان ساده تر هرچی این کلمات کمتر باشن امتیاز بیشتری میگیرن.

حالا برای اینکه این امتیاز به کلمات بیخود نرسه باید وقتی یک نوشته جدید مینویسیم، پیوند یکتا را که بصورت اتوماتیک توسط وردپرس از عنوان ایجاد میشه را بصورت دستی ویرایش کنیم. مثلا در همین عنوان ما باید کلمه های “از” و “ها” را از آدرس لینک حذف کنیم. البته “غیر” هم به خودی خود ارزشمند نیست و در نگاه اول به نظر میاد که باید حذف بشه ولی در صورت حدف اون، ادرس لینک خونده میشه “حذف کلمات ضروری لینک” که خوب مفهوم را برعس میرسونه! پس به این مورد هم توجه کنید.

البته در وردپرس این امکان وجود داره که این حذف کردن کلمات را بصورت خودکار انجام داد. یعنی به طور مثال بگیم کلماتی که کمتر از ۳ حرف دارند را از پیوند یکتا حذف کن. البته این کار را توصیه نمی کنم. چون بطور مثال شما عنوان “بک – لینک” را در پیوند یکتا در نظر بگیرید که در صورت اعمال این دستور کلمه “بک” حذف میشه و خوب معنای لینک متفاوت میشه. شما میتونید کد زیر را در فایل functions.php قرار بدید تا بصورت خودکار کلمات کمتر از ۳ حرف از پیوندهای یکتا حذف بشن. (البته من گفتم که این کار را دستی انجام بدید خیلی بهتره) البته میتونید این تعداد حرف را هم در کد زیر خودتون تغییر بدید.

کد حذف اتوماتیک کلمات غیر ضروری در وردپرس

تا یادم نرفته بر ندارید لینک های قبلی را ویرایش کنید و کلی ارور ۴۰۴ ایجاد کنیدها! سعی کنید مثل خود ما از این به بعد این قانون را رعایت کنید!

در ضمن از مدیر سایت دانلود فارسی هم برای پیدا کردن و معرفی کد حذف کردن کلمات کوتاه در پیوند یکتا وردپرس تشکر می کنم.

حذف کلمات غیر ضروری از لینک ها

 

https://t.me/netafzarpcc

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *