طراحی سایت نت افزار

hosting image

تغییر نوع پیوند یکتا در وردپرس

تغییر نوع پیوند یکتا در وردپرس

تغییر نوع پیوند یکتا در وردپرس

تغییر نوع پیوند یکتا در وردپرس

کلا پیوند یکتا و تغییر اون هم در وردپرس داستانی شده ها!

اول بهتره یادآوری کنیم که نوع پیوند یکتا سئویی چطوری هست. اولا که بیخیال پیوند یکتا پیش فرض وردپرس بشید. حالا چرا؟ چون همونطور که عنوان مطلب برای کاربران سایت مهمه، عنوان لینک هم برای روبوت ها هم مهمه. یعنی باید کلمات به درد بخوری توش باشه!

پس قطعا باید تو پیوند یکتای ما عنوان مطلب وجود داشته باشه. مورد بعد هم که در کتاب سئو سایت های ورپرس به اون اشاره کردیم اینکه چون خود سایت وردپرس هم تاکید کرده، تو پیوند یکتا از نام دسته ها استفاده نکنید و همچنین اگه اول لینک هم یکسری عدد مثل id نوشته را استفاده کنید بهتره.

حالا برای دوستانی که در نوع پیوند یکتاشون موارد بالا رعایت نشده لازمه که نوع پیوند یکتاشون را تغییر بدن. شاید مشکل و ترسی که باشه اینکه خوب با این کار کلی ارور ۴۰۴ ایجاد بشه و خوب ایندکس های گوگل نابود بشه و خوب سایت هم جایگاهشو از دست بده و دیگه تمام!

راه حل این کار استفاده از ۳۰۱ Redirect یا ریدایرکت ۳۰۱ هست. البته در نسخه های جدید وردپرس این امکان قرار داده شده که بصورت خودکار این ریدایرکت صورت بگیره ولی خوب پیشنهاد همه اهل فن استفاده از افزونه هاییست که در این زمینه وجود داره. این افزونه ها سرعت انتقال را بالا میبره و وقتی شما نوع پیوند یکتای سایتتون را تغییر میدید کمک می کنه که لینک های جدید بهتر در گوگل جایگزین لینک های قبلی بشه.

افزونه هم در این زمینه کم نیست. یکی از این افزونه ها افزونه Permalinks Moved Permanently هست.

تغییر نوع پیوند یکتا در وردپرس

 

https://t.me/netafzarpcc

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *