طراحی سایت نت افزار

hosting image
آپدیت جدید الگوریتم گوگل در ژانویه 2018

آپدیت جدید الگوریتم گوگل در ۲۰۱۸

آپدیت جدید الگوریتم گوگل در ۲۰۱۸

گوگل در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ الگوریتم خود را تغییر داد تا وب سایت هایی که در ارائه خدمات به کاربران تلفن همراه سرعت پایینی دارند را مجازات کند . این تغییر جزییدیران وب سایت ها به عنوان یک شانس خوب برای بالا بردن رنک سایت خود می باشد .

تغییر الگوریتم گوگل

آپدیت جدید الگوریتم گوگل در ۲۰۱۸

Zhiheng Wang و Doantam Phan در بیانیه ای در مورد گوگل می گوید:

کاربران می خواهند که مدیران وب سایت ها، سرعت صفحات سایت خود را بالاتر ببرند تا بتوانند سریعتر به نتیجه برسند . اگر چه سرعت سایت در بسیاری از مواقع در رتبه بندی های گوگل مورد استفاده قرار گرفت ، این سیگنال بر روی موتورهای جستجو دسکتاپ متمرکز شده است .

امروز اعلام می کنیم که در ژوئیه ۲۰۱۸، سرعت صفحه سایت، یک عامل مهم در رتبه بندی برای جستجوهای تلفن همراه خواهد بود.

بهینه سازی سرعت سایت توانایی این را دارد که یک فاکتور مهم برای بهینه سازی وب سایت و بهینه سازی موتورهای جستجو از طریق موبایل باشد .

“به روز رسانی سرعت”، همانطور که ما آن را می نامیم، فقط صفحاتی را که کمترین تجربه را به کاربران ارائه می کنند تحت تاثیر قرار می دهد و تنها درصد کمی از درخواست ها را تحت تاثیر قرار می دهد. و این شامل تمام صفحات مشابه خواهد بود . بدون در نظر گرفتن تکنولوژی مورد استفاده برای ساخت صفحه ای است که قصد جستجو در آن را داریم که این می تواند یک استراتژی بسیار قوی و قدرتمند باشد . اما یک صفحه ای که سرعت پایینی دارد نمی تواند رتبه خوبی داشته باشد با وجود اینکه محتوایی عالی و مناسب داشته باشد .

ما طراحان را تشویق می کنیم تا به طور گسترده ای در مورد چگونگی تاثیر عملکرد کاربر بر روی صفحه خود و در نظر گرفتن معیارهای مختلف تجربه کاربر فکر کنند. اگر چه هیچ ابزاری وجود ندارد که مستقیما نشان دهد که آیا یک صفحه با این عامل رتبه بندی جدید تحت تاثیر قرار می گیرد.

آپدیت جدید الگوریتم گوگل در ۲۰۱۸

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *